|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Kig på DBA og se på hvad mulighederne er.
Lidt ældre recievere sælges ofte meget billigt - så kan du altid opgradere senere. Hvis du køber nogle Dali Concept, så kan du være sikkert på, at du kan vente en del år før du får behov for at opgradere dem. Et hurtigt kig viser bl.a.: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp? annonceid=59297148 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp? annonceid=59594840 Jeg kender dog ikke de Dali 450. Men prøv at kigge rundt hvad folk sælger af løsninger. Der er garanteret nogle gode køb. |
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
var dit budget 2-3000 kr til brug af køb af både forstærker OG højtalere?
|
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Sådan jeg fortstod det, så må højttalerne koste 2-3.000
kr. Man kan godt være heldig at finde et sæt Dali Concept til lide lidt over 3.000 kr. Han skrev: "hvad angår højtalere så helst 2000kr og højst 3000kr..." |
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
ok, hvis ikke du kan finde nogle dali concept højtalere til en fornuftig pris, så tag at kigge på den der svenske side... hvis du kan undvære sub så er der også et sæt, med store front til 3500Skr, hvilket er ca 2500DKK http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?Key=7114 |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Betragt dine højtalere som en langtidsinvestering. Da vi fornyligt købte et sæt Dali Concept 6 erstattede de to Dali III højtalere, som min kone købte for 20 år siden. Og vi er i øvrigt rigtig glade for det nye sæt osse.
Vi har endnu ingen sub, men som der også står i det allerførste svar, kan det godt gå endda. Det er helt uden sammenligning meget bedre lyd end fra vores 42PX80. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
Heey jeg har nu kigget lidt på det hele og begyndt at spare sammen.
Jeg har haft kæresten med ude og kigge lidt da det skal passe til stilen i vores nye hus, og puha damer er ikke nemme og gøre tilfredse. Men min kæreste er så faldet for Scandyna designet, hvilket jeg også er rigtig vild med. vi har kigget på deres minipod højtalere. som vi godt kunne tænke os og have som front. og så vil vi starte med en billig reciver og stille og roligt købe mere og mere og forbedre. vi har kigget på DENON AVR-1509 som kan det vi skal have i første omgang men et par spørgsmål, vil vi få ordentlig lyd hvis vi sætter minipod højtalerene på gulvet på hver side af fjernsyns bordet eller skal de op og hænge i samme højde som tv´et. Og vil vi med den reciver kunne spille med bare de 2 højtalere det første stykke tid, eller skal vi have en center med fra starten? Og når vi engang skal have bag højtalere vil vi så kunne bruge deres drop højtalere, vil de kunne passe sammen med front højtalerne, eller skal man vælge drops til front også? |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Hej sickchild. Du kan prøve at kigge denne tråd engang:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60021 det er en "Podspeaker studiebio" som akjosko1 kalder den. Det ser faktisk rigtig godt ud. Du kan også tjekke denne http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60122& PN=1 da den også er baseret på podspeakers. Der består det af følgene: Front: Scandyna MegaPod Center: Scandyna CinePod Sub: &a mp;a mp;n bsp; Scandyna BassStation Bag: &a mp;a mp;n bsp; Scandyna The Drop Jeg ville dog anbefale dig at købe en sub til dine minipods - også selv om det "kun" er stereo setup. God vind med det :) Redigeret af RuneH - 13-Maj-2009 kl. 08:49 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
vil jeg godt kunne købe et andet mærke af sub, uden det går ud over lyd kvaliteten, for jeg ved ikke hvor jeg skal stille bassstationen f.eks. Men ved hvor jeg ville kunne stille en kvadratisk sub.
|
|
![]() |
|
![]() |
heey jeg ville høre om denne reciver ville være god nok til en start til bare og køre stereo og senere surround? og så skifte den ud til en der kan tage HD lyd senere.?
LINK |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den Pio kan da bruges til HD lyd, så der er ingen grund til at skifte på den konto. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
ved hjælp af en PS3?
sorry er helt grøn i alt det her. skal den ikke understøtte hd lydformaterne for at kunne spille dem? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den Har 5.1 In, og BD afspillere har 5.1 Out, og kan afspiller dekode, ja så kan den afvikle HD lyd. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |