|
Kan min pc køre Diablo 3 ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Malte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2012 kl. 13:20 |
Hej,
Jeg er usikker på om min Bærbar kan trække Diablo 3, nogle kloge der kan svare mig på dette? Jeg har en Acer Aspire 5551G AMD Athlom X2 processor P320 (3.1 GHz) ATI Mobility Radeon HD 5650 Up to 2813MB HyperMemory 15.6" HD LED LCD 4 GB DDR3 Memory 640 GB HDD DVD-Super Multi DL drive Acer Nplify 802.11b/g/n 6-cell Li-ion battery Den behøver ikke at kunne køre spillet på de bedste instillinger. På forhånd tak / Malte
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På denne side kan du se om din computer er stor nok
|
|
![]() |
|
Malte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Okay,
Nu er jeg ikke den største haj til det men når de skriver: Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 4400+ og NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better Er jeg så dækket ind eller skal jeg opgive?
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
gå ind www.canyourunit.com
der kører den en test af jeres computer udfra det angivet spil. den vejledning, passer som regel ok godt :)
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Jeg er intel og Nvidia mand, kender ikke helt til AMD og ATI linjen. Håber der er en anden som kan byde ind
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
Hvis den ikke kan, har jeg min gamle gamer-PC med ATI 5850 til salg
![]() ATI 5850 4 GB RAM 160 GB harddisk Windows 7 Home Premium-medier medfølger (32-/64-bit) Kører Battlefield 3 flydende ved 1920x1080 på Medium
2000 kr., kan sendes for 100 kr. ekstra
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Tak :) men håbede på at kunne klare den på min bærbar, da den fylder mindre og gerne vil udnytte at jeg kan flytte den rundt :)
|
|
![]() |
|
aragorn09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Hey Malte, Det tror jeg sagtens, den kan. Så krævende er spillet bestemt ikke. Kig evt. på Youtube og søg på "Diablo 3 Mobility Radeon 5650", så kan du se, hvordan det kører på andres bærbare med samme grafikkort. Alternativt kan du få dig et guest pass og prøve det den vej. Hvis du kender en, der har købt spillet fysisk, er der sikkert et par guest pass's med. Ellers kan de findes forholdsvis billigt på Ebay. Held og lykke. ![]() EDIT: Jeg kan fortælle, at jeg kan køre det tilfredsstillende på min bærbare (omkring 25 fps) og det er med Intel GMA HD (fra en i3 380m), så kan ikke forestille mig, det ikke vil køre på din - måske ikke med alt eye candy på, men vil som sagt blive meget overrasket, hvis du ikke skulle kunne køre det.
![]() Redigeret af aragorn09 - 21-Maj-2012 kl. 00:24 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Det er længe fint. D3 er slet ikke så krævnede :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Super , mange tak for alle svarene :)
Prøver at købe det en af dagene, også skal det prøves :)
|
|
![]() |
|
zesus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2012 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 5 |
canyourunit.com
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
HVORFOR prøver du ikke www.canyourunit.com DET fortæller om du kan eller ej :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |