|
Kan mine forældre bruge iCloud Foto? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er er nok ikke noget at gøre, hvis der ikke kan synkroniseres mellem flere konti.?? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Såfremt iPhones har iOS 8.3 eller nyere og mac har OS X 10.10.3 eller nyere burde det med de rette indstillinger fungere. Læs evt. her:
Jens
|
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du linker til er også sådan som Jens beskriver han kan få det til at virke. Men efterspørg en måde, hvor det sket automatisk.
Den måde du linker til skal man selv ind og vælge de fotos man ønsker at dele med et andet Apple id. |
|
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Korrekt, men hvis du på iPhone: Indstillinger->Fotos & Kamera aktiverer "Overfør til Min fotostream", burde overførsel ske automatisk (når der er wi-fi).
Jens
|
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men jo kun til de enheder der har min iCloud konto. Ikke et ag mine familie medlemmer.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad så, hvis du oprettere begge AppleID's på din fars telefon og lader din mors AppleID tage sig af fotostream?
Klaus |
|
sickchild
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du bruger samme iCloud konto på begge telefoner så vil det virke. Men så deles de jo også om alt andet som man har i iCloud.
Der er desværre ikke en simpel og hurtig måde at have et fælles foto bibliotek på uden man manuelt går ind og tilføjer sine billeder til fælles mappe hver gang man har taget et nyt billed. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej - http://www.macstories.net/stories/ios-5-icloud-tips-sharing-an-apple-id-with-your-family/ Klaus |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |