|
Kan mit tv repareres? UE65KS7505UXXE |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et bud på skadens opståen vil være at der ikke er udvist tilstrækkelig påpasselighed ved transport fra dødsboet, eller anden transport i forbindelse med auktion/salg af det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
1. Samsung navneforvirring-marketing-bullshit virker..... 2. Tag kontakt til sælger og sig at han/hun har solgt dig en defekt vare og at du gerne vil returnere den. Hvad har du betalt for det? Hvilket firma har du købt det af? Klaus
|
|
![]() |
|
Delicious ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2018 Status: Offline Point: 6 |
@Klaus
Jeg havde oprindeligt købt fjernsynet for kr. 5.000 men har fået det sat ned til kr. 1.200 pga. fejlen. Det er jeg tilfreds med ![]() Det er et enkeltmands firma og jeg kender ejeren, vi har begge handlet i god tro. Jeg tror at @Radiomanden har ret. Den har nok fået et tryk i forbindelse med transporten.
Under alle omstændigheder skal i alle sammen have tak for at i gav jer tid til at læse og svare. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Okay, det var så 1200 ud af vinduet.
Jeg var mere ræd for at du havde give 5000-8000 kroner. Du må ud og se på ny tv...... Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |