|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() Sendt: 25-August-2008 kl. 11:03 |
Hej alle Bruger Floppy DTV DVB-C emul. DVT-T Har installeret denne tv pack 2008 og er fint tilfreds indtil videre. Nu mangler jeg bare at kunne tune ind på HD kanalerne fra Yousee. For at lege lidt med h.264 problematikken. Jeg kunne engang for ca. 1/2 år siden. kanal5HD ligger f.eks sammen med DR1 og DR2 på 538MHz, men den kommer ikke frem ved skanning. Nogen der kan ? Ved hvordan man kommer til det ? etc. ... |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Den frekvens du taler om er det en Cable frekvens fra DVBViewer med "rigtige" DVB-C drivere eller er det frekvensen på EMU DVB-T?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Finder også kun DR1 + DR2, ingen HD kanaler fra YouSee i Media Center. FireDTV + DVBViewer finder fint Kanal5 HD |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Den er taget fra dette link http://www.suodenjoki.dk/yousee_dvbc_channels.htm Ved at se min reg fil fra digital-everywhere igennem, den som hedder TDC, kan man se at den netop scanner denne frekvens. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Finder du den på 338000? med bda'ere uden emu?
|
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg ikke prøvet, så skal jeg lige afinstallere og installere bda istedet. Vil det gøre en forskel, eller er det for ved selvsyn at konstatere, at kanalen faktisk ligger der ? |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe godt spørgsmål.....Men du kan jo ikke rigtigt bruge den liste til Twinhankortet til noget, hvis kanalen er opgivet til 538 der og kanalen rent faktisk ligger på 338.... Servicen mapper jo forskellige kabelfrekvenser til dvb-t frekvenser, så frekvens, ini og reg fil skal korrespondere....
Redigeret af Patriarken - 25-August-2008 kl. 18:29 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Ahh.. tror jeg er nød til at lave lidt ben arbejde her. Installere dvb-c bda checke frekvenser og rette lidt i ini og reg filerne.. Pyhhh... en ordentlig omgang |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |