|
Kan ofte kun sende 3 linjer af en mail??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2014 kl. 10:16 |
Det normale med mail fra en udbyder er, at når der skiftes til anden udbyder, så er kontoen ikke længere aktiv. Man skal så have konto hos den nye udbyder, eller oprette en Webmail, den kan bruges hos alle udbydere. Har ikke haft udbydermail de seneste10-12 år. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan slet ikke se, at problemet skulle være mail kontoen som er nedlagt - hvis kontoen er nedlagt pga af skift til anden udbyder, kan der jo hverken sendes eller modtages mail, hverken helt eller delvis. tror mere på at det enten er et opsætnings spørgsmål eller som spørgeren selv er inde på, en fejl 40 |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Bruger hun en webmail?P Eller sender hun fra outlook etc?
Det er ikke sådan at hun ser tingene i preview mode og dermed kun de første 3 linier.... < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er et spørgsmål om tid, så er den nok lukket. Så opret en konto hos f.eks Google, Yahoo eller anden, de virker overalt, og også fra andre PCer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Jeg har tidligere haft problemet, at når jeg modtog mail fra en bestemt afsender, var skriftstørrelsen så lille, at det var umuligt at læse mailen - problemet var enten mus eller tastaturet som gav fejlen.
Og ja, jeg ved godt at det måske ikke er relevant i denne situation, men der vel også ligge et hardware problem som ikke er synligt |
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
Der er en del der har oplevet lignende problemer med Outlook 2003. I deres tilfælde var det så vidt jeg husker noget med at Outlook sendte det først gemte udkast. Det passer fint med at det ikke sker hver gang (hvis hun når at skrive hele mailen inden den gemmer automatisk). Men hvis det er tre linjer hver gang det sker, lyder det mindre sandsynligt. Jeg har heller ikke hørt at 2007 udgaven skulle have samme problem.
For Outlook 2003 problemerne var løsningen at afinstallere IE11, og gå tilbage til version 10. Microsoft har så et værktøj der kan sørge for at den ikke kommer ind igen via updates. Har du prøvet med et andet mail program?
Redigeret af LeChuck - 23-Februar-2014 kl. 13:30 |
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
Det er muligt at slå autosave unsent fra, hvilket helt sikkert er værd at prøve. For nogle virkede det også at gemme beskeden før de sendte (brug evt. CTRL+S shortcut). Men den mest stabile "løsning" virker til at være afinstallation af IE11.
Det kunne måske være en ide for dig at tjekke eM Client ud i stedet? Den minder meget om Outlook 2003 interface mæssigt, og kan så vidt jeg husker importere både kalender, kontaker og mail direkte. Den kan tage to kontoer i gratis versionen, hvilket burde være rigeligt til din mor. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
@ChrisJJ:
Jeg kan på det kraftigste anbefale at kaste Outlook på porten og skifte til Thunderbird. Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Yes yes, kender det. Min mor er knapt så gammel, men det var en kæmpe lettelse for både hende og mig (som supporter) at skifte.
Min svigermor bruger stadig outlook og det er da ren bøvl i forhold til. Jeg kan forstå at man bruger outlook op mod en Exchange server (det gør jeg selv på arbejde), men til privat brug giver den da bare mere bøvl end godt er - hvilket i også selv mærker nu. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |