recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan Optoma HD70 ikke vise Blu-ray?   :/
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan Optoma HD70 ikke vise Blu-ray? :/

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TeknikTumpe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

Jamen det lyder ikke vildt godt for jeg skal bruge en med mindst 4 indgange, og skal som sagt have 2 udgange  ..

http://gamebits.dk/shop/hq-4-ports-6251p.html

http://gamebits.dk/shop/hq-4-ports-7420p.html

Hvis du skal bruge en HDMI switch sammen med din Ps3'er, skal du nok undersøge om en af disse switchs virker. Det er ikke alle der kan håndtere signalet fra Ps3

ja, jeg fandt selv disse 2 igår  (gamebits er åbenbart det eneste sted man kan finde frem til sådan en med 2 udgange i dk), men jeg havde håbet på at de måske kunne få's billigere evt. i udlandet ? eller er det ca. sådan en pris jeg skal regne med uanset hvor i europa?

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Selv en TeknikTumpe skal starte et sted"   
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:37

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Det bliver dyrt tror jeg, så kan du vist lige så købe en onkyo tx-sr876 med 4 indgang og 2 hdmi ud i udlandet. Så for du en rigitg god forstærker oven i til HD LYD.

pjat, ved faktisk ikke hvad de koster, men held og lykke med at finde en

Jamen den vil jeg da prøve at se om jeg kan finde frem til, og finde en pris  og det må da kunne lykkedes at finde noget et sted..hehe, det er sgu nok mere prisen der gnaver for en nærrigmåz som mig  .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:39
Det var godt nok kun for sjov, men det er en rigtig god forstærker. De kan jo fåes til en rimelig pris i udlandet.  
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:57

Det var godt nok kun for sjov, men det er en rigtig god forstærker. De kan jo fåes til en rimelig pris i udlandet.  

Hehe..hvad ved jeg, jeg er jo ikke lige frem klogskaben selv til teknik, derfor er dette forum nærmest som en gud for mig i disse tilfælde .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:04
Ja det er jo dejlig og have denne hobby, men som man desværre hurtig bliver fattig af. Man vil jo hele tiden af noget nyt og bedre
Men en dag giver du sikkert råd til andre.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:30

Nja.. problemet er nok at jeg er vild med tingene når de virker, men ikke er så interesseret i hvordan... og så glemmer man jo rimelig hurtigt igen .

Men ok, med al den teknologi som er kommet og stadig kommer, er det da meget rart at kunne følge bare en lille smule med og evt. kunne give et lillet råd, bare en engang imellem .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:35
den gang man havde et crt tv og en vhs video, så var der aldrig problemer. Måske lige når videoen skulle indstilles til time optagelse
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 13:56

Du kunne jo også prøve med en kombi-løsning:

En HDMI-switchbox med trykknapper og fire indgange kan man jo godt købe til en rimelig pris. Så kunne du jo bare supplere med en HDMI-splitter, som sluttes til switchboxens udgang. Det burde kunne fungere. Men anskaffelsen af HDMI-splitteren vil også klart være den dyreste udgift, af de to.

Og derfor tror jeg også, at de allerede nævnte switchboxe m. 4 indgang og 2 udgange vil være en langt bedre løsning. Og stadig en billigere løsning, end en helt ny receiver med 4 HDMI-udgange.

Redigeret af musicus - 07-Marts-2009 kl. 14:16
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2009 kl. 08:58

den gang man havde et crt tv og en vhs video, så var der aldrig problemer. Måske lige når videoen skulle indstilles til time optagelse

Det har du så evigt ret i, det er lige før at jeg savner det, altså letheden i det ..         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;      Jeg synes at det var stort da jeg fik min harddiskoptager, men da jeg så fik projectoren, så kom hjernen på overarbejde for at få alle tingene til at kunne køre på både den og tv'et.... men ok det er så også lækkert når det virker .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2009 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

Du kunne jo også prøve med en kombi-løsning:

En HDMI-switchbox med trykknapper og fire indgange kan man jo godt købe til en rimelig pris. Så kunne du jo bare supplere med en HDMI-splitter, som sluttes til switchboxens udgang. Det burde kunne fungere. Men anskaffelsen af HDMI-splitteren vil også klart være den dyreste udgift, af de to.

Og derfor tror jeg også, at de allerede nævnte switchboxe m. 4 indgang og 2 udgange vil være en langt bedre løsning. Og stadig en billigere løsning, end en helt ny receiver med 4 HDMI-udgange.

Hehe..ja en reciever er lige i overkanten af hvad jeg vil spendere .         Jeg synes bare at det er utroligt at det er så svært at finde en switcherboks som har det som jeg skal bruge herhjemme i dk, det er kun den på gamebits som jeg har kunnet finde, og det lader til at prisen heller ikke ligefrem er billigere i udlandet .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu