|
Kan Optoma HD70 ikke vise Blu-ray? :/ |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
TeknikTumpe
Bruger Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:33 | |
ja, jeg fandt selv disse 2 igår (gamebits er åbenbart det eneste sted man kan finde frem til sådan en med 2 udgange i dk), men jeg havde håbet på at de måske kunne få's billigere evt. i udlandet ? eller er det ca. sådan en pris jeg skal regne med uanset hvor i europa? |
||
LG HT 552 SONY RDR-HXD970 Optoma HD70 PS3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Selv en TeknikTumpe skal starte et sted" |
||
TeknikTumpe
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:37 | |
Jamen den vil jeg da prøve at se om jeg kan finde frem til, og finde en pris og det må da kunne lykkedes at finde noget et sted..hehe, det er sgu nok mere prisen der gnaver for en nærrigmåz som mig . |
||
LG HT 552 SONY RDR-HXD970 Optoma HD70 PS3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Selv en TeknikTumpe skal starte et sted" |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:39 | |
Det var godt nok kun for sjov, men det er en rigtig god forstærker. De kan jo fåes til en rimelig pris i udlandet.
|
||
TeknikTumpe
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:57 | |
Hehe..hvad ved jeg, jeg er jo ikke lige frem klogskaben selv til teknik, derfor er dette forum nærmest som en gud for mig i disse tilfælde . |
||
||
xcardman
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:04 | |
Ja det er jo dejlig og have denne hobby, men som man desværre hurtig bliver fattig af. Man vil jo hele tiden af noget nyt og bedre
Men en dag giver du sikkert råd til andre. |
||
TeknikTumpe
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:30 | |
Nja.. problemet er nok at jeg er vild med tingene når de virker, men ikke er så interesseret i hvordan... og så glemmer man jo rimelig hurtigt igen . Men ok, med al den teknologi som er kommet og stadig kommer, er det da meget rart at kunne følge bare en lille smule med og evt. kunne give et lillet råd, bare en engang imellem . |
||
||
xcardman
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:35 | |
den gang man havde et crt tv og en vhs video, så var der aldrig problemer. Måske lige når videoen skulle indstilles til time optagelse
|
||
musicus
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 13:56 | |
Du kunne jo også prøve med en kombi-løsning: En HDMI-switchbox med trykknapper og fire indgange kan man jo godt købe til en rimelig pris. Så kunne du jo bare supplere med en HDMI-splitter, som sluttes til switchboxens udgang. Det burde kunne fungere. Men anskaffelsen af HDMI-splitteren vil også klart være den dyreste udgift, af de to. Og derfor tror jeg også, at de allerede nævnte switchboxe m. 4 indgang og 2 udgange vil være en langt bedre løsning. Og stadig en billigere løsning, end en helt ny receiver med 4 HDMI-udgange. Redigeret af musicus - 07-Marts-2009 kl. 14:16 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
TeknikTumpe
Sendt: 08-Marts-2009 kl. 08:58 | |
Det har du så evigt ret i, det er lige før at jeg savner det, altså letheden i det .. &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; &nbs p; Jeg synes at det var stort da jeg fik min harddiskoptager, men da jeg så fik projectoren, så kom hjernen på overarbejde for at få alle tingene til at kunne køre på både den og tv'et.... men ok det er så også lækkert når det virker . |
||
||
TeknikTumpe
Sendt: 08-Marts-2009 kl. 09:04 | |
Hehe..ja en reciever er lige i overkanten af hvad jeg vil spendere . Jeg synes bare at det er utroligt at det er så svært at finde en switcherboks som har det som jeg skal bruge herhjemme i dk, det er kun den på gamebits som jeg har kunnet finde, og det lader til at prisen heller ikke ligefrem er billigere i udlandet . |
||
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |