|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Online Point: 2082 |
![]() Sendt: 25-Februar-2007 kl. 12:41 |
Hej,
Jeg har besluttet mig for at købe PX70, hvis den snart kommer på markedet. Men jeg er lidt nervøs for om den lider af purple snakes. Det kan man vel ikke sige noget om endnu eller hva? Jeg har en arbejdskolega der har en Medion plasma, og kan har også engang imellem lilla streger. Er det generelt et problem på plasma skærme. Hvis ikke det bliver PX70 jeg skal have, må jeg ud og finde et 32" LCD da jeg ikke har plads til et 42" plasma. mvh Allan |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Du ved godt at PX 70 ikke kommer i 32" ikk? minimum størrelse er 37". |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Online Point: 2082 |
![]() |
Hej Steen2000.
Jo, det ved jeg godt. Jeg har haft en PV 60'er som blev leveret tilbage til forhandleren. Jeg fik bare at vide at man godt kunne have en 37" i plasma men skulle vælge en 32" i LCD med samme afstand til tv'et. mvh Allan |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Ret sikker på at panasonic har rettet denne fejl for længe siden.
I 50" som er udviklet efter 42" er der intet problem. |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Jeg ville slet ikke være nervøs for PV60 - der er en update på vej, med den er 42PV60 fejlfri !
Her et link til Italien: Ser ud til Italien er igang ... I confirm the fix of my 37pv60 panel on 16/2/2007. The d-board has been changed. now I've a pd-rom 31.03 firmware signature. before fix i had 31.01 The dvd test v1 now is almost perfect. no snakes. thanks a lot to Panasonic Italia for the assistance. only 2 days for the change. http://www.avforums.com/forums/showpost.php?p=4098901&po stcount=2109 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er det jo lige om Panasonic nordic følger med, og hvornår.
Det er jo ikke noget ved at vente mindst et halvt år på at det sker, hvis det sker. mvh Allan |
|
![]() |
|
![]() |
Ift alternativet 32" LCD er det værd at vente også et år ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |