|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 14-Januar-2007 kl. 16:58 |
Hej Peter Jeg har et B&O Ouverture anlæg som tidligere har været koblet til mit B&O MX8000 fjernsyn via Beolink. Fjernsynet er siden blevet udskiftet med et Sony fladskærmsfjernsyn og nu ligger beolink-stikket blot og flyder på gulvet. Nu har jeg imidlertid en masse musik (mp3) på min bærbare PC (kører Win XP) som jeg godt vil kunne afspille på B&O Ouverture anlægget - og så tænkte jeg på om man kunne bruge beolink-stikket, eller om jeg skal bruge en traditionel løsning som fx. av-connection udbyder: http://www.av-connection.dk/?PNo=AV-D5A-XXX&PVer=0&S Page=DIN_Kabler Kan du hjælpe? Pft. |
|
-----------------------------
KISS DP558 - 200 GB Trådløst opkoblet via Linksys WET54G, ver 3., Stage2RF fra martinb - kan varmt anbefales. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Mon ikke, at det vil være det nemmeste med kablet fra AV connection. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
iver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Det er det jo nok, men beolink-stikket er meget praktisk i et andet lokale hvor PC'en befinder sig - og så slipper jeg jo for et 20 meter DIN-kabel
Redigeret af iver - 14-Januar-2007 kl. 17:06 |
|
-----------------------------
KISS DP558 - 200 GB Trådløst opkoblet via Linksys WET54G, ver 3., Stage2RF fra martinb - kan varmt anbefales. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er altid forbundet med problemer, at tilslutte B&O enheder med andre fabrikater. Måske har Peter Pan en løsning, prøv at skrive til ham han er expert på Beosystemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |