|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 01-November-2009 kl. 15:52 |
Hejsa
Havde en grim lysende rød pixel igår og i morgen på mit nye tv og nu er den væk. Kan det lade sig gøre ??? Har fuld pixelgaranti via forsikring og er det muligt for en rep. af fjerne en pixelfejl eller skal hele panelt skiftes ??? |
|
![]() |
|
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
En pixelfejl kan godt forsvinde igen. Hele panelet skal udskiftes, så det er altså en forholdsvis stor reperation, selv ved "kun" én pixelfejl. Prøv dog at google "stuck pixel", så er nogle eksempler på at nogen kan fjerne dem igen. Prøv også at se her: http://www.youtube.com/watch?v=UjTX4XAoqK8 |
|
![]() |
|
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() |
jeg fik en på min samsung en rød den forsvandt igen
men jeg fik alligevel skiftet det hele ud selv om jeg ringede og sagde den var væk igen men de ville hellere være sikker selv om de sagde det var den første pixel fejl de havde hørt om på min model hvis det er samsung kommer han hjem og gør det det tar ikke så lang tid du står og se på hele tiden han skiftede hele panelt jj |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Har snakket med forsikringen og de vil sørge for jeg nok får et nyt.. AV en dyr fornøjelse for forsikringen når kun tvet er 3 uger gammel ..
![]() |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Du kunne jo også bare, ligesom mange af os andre, prøve at lære at leve med "fejlen".
![]() |
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
Hvorfor skulle han laere at leve med det naar der nu engang er forsikring paa pixel fejl....
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Jeg ville heller ikke kunne leve med det.
Redigeret af Strange - 03-November-2009 kl. 09:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |