recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan PS3 slim med 250 GB afspille PS2 spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan PS3 slim med 250 GB afspille PS2 spil?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 22:17
60 Gb EU udgaver har også hardware (og software).

US/JAP udgaverne har dog to PS2 hardware chips, hvor den ene af disse emuleres i software i EU-udgaven.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

US/JAP udgaverne har dog to PS2 hardware chips, hvor den ene af disse emuleres i software i EU-udgaven.

Jeg mente at det var hardware alene i de første 2 modeller - ingen software emulation...

Men jeg tror vi er enige.. de "nyeste" modeller fra efter oktober 2007, har hverken software eller hardware eller en kombinations-emulering af PS2...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg mente at det var hardware alene i de første 2 modeller - ingen software emulation...
Men jeg tror vi er enige.. de "nyeste" modeller fra efter oktober 2007, har hverken software eller hardware eller en kombinations-emulering af PS2...

Ingen af de europæiske udgaver har haft emotion chippen indbygget (den egentlige PS2 chip). Der har alene været software emulering på disse.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af bjorno bjorno skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Ingen af de europæiske udgaver har haft emotion chippen indbygget (den egentlige PS2 chip). Der har alene været software emulering på disse.

Det er rigtig at de ikke har emotionengine, men det var ikke alene software emulering, da de første PAL maskiner også havde PS2'en grafikchips (Graphics Synthesizer) - dem der senere er sparet væk, så der ikke længere er nogen form for PS2 understøttelse...

Det er også noget rod med 3-4 forskellige designs Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu