|
Kan samsung 8005 afspille mkv filer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 10:32 |
Hej
Overvejer kraftigt samsung 8005 og synes at kunne læse det kan afspille mkv filer direkte fra min nas, men er tvet virkelig kraftigt nok til af decode disse filer i 1080p ?? Gider ikke købe det hvis det hakker og ikke fungerer optimalt? Kan det desuden afspille 3d mkv filer? Jannik |
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kun prøvet med mkv filer og det køre ok på mit tv.
Jeg har ikke 3d mkv filer så det kan jeg ikke teste. :) |
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Hej Ozzy
Prøvede du 1080p filer og hakkede det på nogen måde? |
|
![]() |
|
park ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Måløv Status: Offline Point: 78 |
Jeg har 7005 og 1080p og 3d mkv kører fint uden problemer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |