|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steelman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 31-Januar-2011 kl. 20:30 |
Hej,
Jeg har et tv af ovennævte model. Jeg ved at det er muligt at lave nogle ændringer i tv'ets firmware så man får åbnet for nogle muligheder såsom afspilning af avi-filer fra usb, og PiP (som jeg desværre aldrig har fået til at virke) jf. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67799
Er der nogen der ved om det er muligt at få PVR til at virke på den model? Jeg kan forestille mig at det er muligt, når der er usb-tilslutning og på fjernbetjeningen er der jo også en optageknap.
Vh Steelman
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som jeg kan se, så ser ikke ud til at det kan optage.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Med mit kendskab til Samsungs line up, så indikerer "B" at det er en 2009 model - og da var optagefunktionen slet ikke implementeret . . så nej .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |