|
Kan Samsung UE60KS7005 boks tåle at gemmes bag tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
handstand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2017 kl. 17:04 |
Hej med jer,
Jeg har en stue, hvor alt ledning er gemt væk i væggen, og TV hænger uden ledninger synlige. Men nu vil jeg gerne skifte til Samsung UE60KS7005, og mit spørgsmål er, om boksen kan tåle, at jeg skjuler den i en fordybning i væggen bag fjernsynet? Min plan er at fræse tilpas meget gasbeton ud, til jeg kan skjule boksen dér - evt. kombineret med at lave få skjulte udluftningskanaler sidevejs til nogle vindue-partier. Er det vildt farligt. Jeg kan ikke finde meget i manualer om frirum, rundt om boksen til udluftning, ligesom der almindeligvis står, når man kigger på en surround forstærker eller andet der skaber varme. Skaber den separate boks varme?
|
|
Handstand
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |