recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan se indhold af musik og billeder men ikke film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan se indhold af musik og billeder men ikke film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan se indhold af musik og billeder men ikke film
    Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 23:55

Hej

Samsung Smart TV : Model: UE32D6757XXE

Synology DS214+

Mit problem er at jeg på mit Samsung Smart TV kun kan se indholdet af Musik og billede mapperne som ligger på  min Synology DS214+, mens mappen "Video" er tom når den vises på TV'et, selv om mappen ”Video” på NAS’en indeholder diverse film. 
Det skyldes ikke formatet, da alle filmene virker hvis du bliver kopieret på en USB Memory stick og afspillet via en af USB portene i mit TV og min gaml TDC Homedisk kunne også streame filmene.

Hvad er det på NAS’en som ikke er aktiveret hvad vodei mappen angår ?

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 09:01
Har du husket give bruger adgang til video mappen?
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 14:10
Har du indexeret Video mappen på NAS'en?
Til top
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 20:51
Indexering løste mit problem.  Tak for jeres responce.

mvh

Steen Mikkelsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu