|
Kan slettes: B&W CM5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FlaC ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2015 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2015 kl. 13:22 |
Går og overvejer nye højtalere!
Kunne godt tænke mig at få en vurdering på, hvor meget jeg kan få for et par B&W CM5 i sort lak.
Redigeret af FlaC - 13-December-2015 kl. 11:30 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke du skal regne med at få meget mere end 4.000 kr for dem. Måske lidt mere, hvis der er tale om S2-versionen og der stadig er garanti på.
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
Enig i doktorens vurdering. Sæt dem ud i den blå til 4500 - så er der lidt at handle med.
Jeg ville nok vente med at sætte dem ud til januar, da folk nok bruger deres penge på julegaver, og ikke hi-fi i denne tid |
|
![]() |
|
FlaC ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2015 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 43 |
Takker for input
![]() |
|
![]() |
|
flojgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2015 Status: Offline Point: 1 |
Hej Flac,
Jeg er på udkig efter et par CM5 :) Kan du give lidt flere oplysninger på dine højtalere? Er det S1 eller S2? Hvilken tilstand er de i? Hvor i landet befinder du dig? Vh
|
|
![]() |
|
Hej Flojgaard
De er solgt! Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |