|
Kan slettes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2013 kl. 07:41 |
Jeg søger lidt forskellige småting, som det jo kunne være nogen synes de skulle af med - Here goes:
XTZ 93.21 - Sort Højglans Evt kan anden mindre vægmonteret højtaler komme på tale XTZ 99W10.16 eller 99W12.16 - Højglans sort Evt kan andre subs komme på tale, skal primært bruges til film, være nogenlunde kompakt, men samtidig lyde okay. Prismæssigt max ligger omkring priserne på de nævnte Logitech Smart control / Ultimate Hub 1 stk Batteri til Lenovo W510 - 4391-WMM Det skal naturligvis være i orden, og det er kun de største udgaver der har interesse :) Fyr løs de herrer :)
Redigeret af nAlen - 13-August-2013 kl. 17:49 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da batteriet til min bærbar så småt er ved at stå af, kunne der jo passende tilføjes et sådant til listen :)
1 stk Batteri til Lenovo W510 - 4391-WMM Det skal naturligvis være i orden, og det er kun de største udgaver der har interesse :) |
|
![]() |
|
Den får lige en sidste tur i manegen, inden der bestilles nye højtalere istedet :)
|
|
![]() |
|
cmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2013 Status: Offline Point: 15 |
Jeg har en audiovector K-sub super. Den er kompakt , potent og kan spille musik.
|
|
![]() |
|
Der følger garanteret et link med til dit næste indlæg , en priside samt en lokation på skidtet :-)
|
|
![]() |
|
cmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2013 Status: Offline Point: 15 |
Glemte lige at sige at den selvfølgelig også virker fremragende til film :)
|
|
![]() |
|
Så kommer der lige et link http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125129&title=s-audiovector-ksub-super
Billeder kan ses her http://www.dba.dk/subwoofer-audiovector-k-sub/id-1002539550/ Jeg havde forestillet mig 3000 kr for den |
|
![]() |
|
Står pt. I roskilde
|
|
![]() |
|
Det er ikke lige det jeg søger desværre :)
|
|
![]() |
|
Det er bare i orden. Den burde nu ellers kunne følge med XTZ'en uden problemer. Jeg er selvfølgelig åben overfor bud såfremt det skulle være prisen der er problemet.
|
|
![]() |
|
Er nu nok frisk på at prøve en Audiovector fremfor Xtz'en det er såmænd ikke så meget det, men rosewood passer ikke helt ind, ridserne skærer i mine øjne og de 450 km imellem os gør det ultra besværligt :)
|
|
![]() |
|
Ja de ting bliver nok lidt svære at lave om på
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |