recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan slettes

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan slettes
    Sendt: 07-August-2013 kl. 07:41
Jeg søger lidt forskellige småting, som det jo kunne være nogen synes de skulle af med - Here goes: 

XTZ 93.21 - Sort Højglans
Evt kan anden mindre vægmonteret højtaler komme på tale

XTZ 99W10.16  eller 99W12.16 - Højglans sort
Evt kan andre subs komme på tale, skal primært bruges til film, være nogenlunde kompakt, men samtidig lyde okay. Prismæssigt max ligger omkring priserne på de nævnte

Logitech Smart control / Ultimate Hub

7" eller 10" Google Nexus Tablet 
Ingen andre har interesse og 7" foretrækkes klart

1 stk Batteri til Lenovo W510  - 4391-WMM 
Det skal naturligvis være i orden, og det er kun de største udgaver der har interesse :)

Fyr løs de herrer :)

Redigeret af nAlen - 13-August-2013 kl. 17:49
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 07:38
Da batteriet til min bærbar så småt er ved at stå af, kunne der jo passende tilføjes et sådant til listen :)

1 stk Batteri til Lenovo W510  - 4391-WMM 
Det skal naturligvis være i orden, og det er kun de største udgaver der har interesse :)

Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 07:37
Den får lige en sidste tur i manegen, inden der bestilles nye højtalere istedet :)
Til top
cmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-August-2013
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 16:13
Jeg har en audiovector K-sub super. Den er kompakt , potent og kan spille musik.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 16:17
Der følger garanteret et link med til dit næste indlæg , en priside samt en lokation på skidtet :-)
Til top
cmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 16:27
Glemte lige at sige at den selvfølgelig også virker fremragende til film :)
Til top
cmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 16:30
Så kommer der lige et link http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125129&title=s-audiovector-ksub-super
Billeder kan ses her http://www.dba.dk/subwoofer-audiovector-k-sub/id-1002539550/

Jeg havde forestillet mig 3000 kr for den
Til top
cmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 16:30
Står pt. I roskilde
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 17:39
Det er ikke lige det jeg søger desværre :)

Til top
cmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 18:41
Det er bare i orden. Den burde nu ellers kunne følge med XTZ'en uden problemer. Jeg er selvfølgelig åben overfor bud såfremt det skulle være prisen der er problemet.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 18:45
Er nu nok frisk på at prøve en Audiovector fremfor Xtz'en det er såmænd ikke så meget det, men rosewood passer ikke helt ind, ridserne skærer i mine øjne og de 450 km imellem os gør det ultra besværligt :)
Til top
cmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:36
Ja de ting bliver nok lidt svære at lave om på Smile
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu