|
Kan Slettes |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ved jeg ikke noget om for at være ærlig.
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Op
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Op. Ny pris 100 kr som vel mere er et symbolsk beløb.
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Du kan ikke komme forbi Østjylland? Så giver jeg gerne lidt til benzinen :-)
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Hvis du kommer i nærheden af Ballerup/Rødovre/København er jeg meget interesseret :-) Og spytter også gerne til i benzin
|
|
![]() |
|
Jeg så helst afhentning for at være ærlig,
da jeg ellers vil have nogle udfordringer i at få løftet bordet ind i min bil. Det er jo temmelig tungt ;)
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Helt fair
![]() |
|
![]() |
|
Sidste op, inden det ryger ud.
Hvis nogen er interesserede, kan tv bordet hentes gratis.
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Kunne det komme forbi Odense?
|
|
![]() |
|
Det var i sidste uge jeg var forbi Odense :-)
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Blank
Den kan jeg godt bruge. Jeg er dog nødt til lige at cleare med konen. Sidst jeg kom hjem med et, røg det direkte videre, da det ikke faldt i fruens smag. Jeg har nok ikke mulighed for at hente før lørdag, vil det være ok? Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Lørdag er helt fint
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |