|
Kan Slettes |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Blank
Det lyder godt. Konen har sagt ok, jeg skal bare lige høre hvor præcis er de 17 cm mellem hylderne, og kan der evt. blive en smule mere plads. Min Denon 4310 som jeg ikke lige er i nærheden af før fredag, står opført flere steder på nettet til at være 17,02 cm høj. Vil det passe lørdag omkring 12.40 og sender du en PM med adressen? Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sorry for ot, men vil du smide en forstærker ind i en reol hvor der er nul cm luft ovenover? Hvordan skal den komme af med varmen, som jo stiger opad?
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Jamic,
Begge hylder er 16.9 cm. Den øverste er dog lidt speciel, da de 16,9 cm er fra hylden, til metalrammen. bag metalrammen er der yderligere 4-5 cm, så forstærkeren ville formentlig godt kunne komme af med varmen når først den var kommet derind. Men for at kunne det, ville man skulle løsne bordbenene, så man kunne løfte hylden lidt. Alternativt, så er benene på bordet delt op i lag. dvs. nedefra og op: ben->glashylde->ben->Glashylde->ben->Glashylde. Dette kunne man jo nok tilpasse lidt til: ben->glashylde->ben->Glashylde->ben->2mm skive->Glashylde. Men det er jo en temmelig besværlig affære.
|
|
BaaaaaH
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Blank
Jeg kommer gerne forbi på lørdag 12.40 hvis det passer dig. Hvis det ikke går med pladsen må jeg hæve mit tv, så må receiveren stå på toppen. Mvh. Jacob |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |