|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Hvis jeg nu skal have en NAS - hvilken skal jeg så vælge for at få det til at virke med en Squeezebox? Det er vel ikke fuldstændig ligemeget, eller er det? Kan I anbefale noget? Eller har I et link hvor man kan se hvad folk anbefaler til en SB?! |
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
Jacob_Aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej Nedenstående forum er guld værd i forhold til hardware i forbindelse med Squeeze boksen. http://forums.slimdevices.com/forumdisplay.php?f=18 Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Tja, der er jo forskellige NAS-sekter - selv tilhører jeg Maxtor Shared Storage Drive Plus, som er en de mest prisbelønnede NAS'er det seneste år. Fordelen ved den er, at den har indbygget medie server - derfor slipper man for at downloade fx Twonky eller en anden medieserver. Den er lidt svær at skaffe pt. - jeg tror at rygtet om dens brugervenlighed er løbet stærkt! Eller måske Seagates opkøb af Maxtor har skabt rod i de europæiske leverancer. Det bugner med erfaringer på nettet, hvad angår streamet musik med slukket pc (og tændt NAS) - selv har jeg kørt med det et halvt års tid og er MEGET glad for det. Find masser af erfaringer på fx www.twonkymedia.de (i forummet) og www.streamiumcafe.com - eller prøv bare at lede på dette site, hvor jeg og andre har skrevet om vores erfaringer med wifi og musikstreamium. Happy streaming! Kris Redigeret af kris - 27-Oktober-2006 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Jeg endte med at købe en DS-106 med en 250 Gb Samsung Spinpoint hvor der nu er SS 6.3.1 på og det fungerer bare som en drøm
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
Kasper_m ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Har lige fået min squeezebox. Men kan ike få den til at spille the voice netradio. Nogen der ved hvilken url man skal bruge for at få den til at spille, og er der nogen der ved hvor man finder de forskellige url's for danske netradioer. Kører med nyeste version af slimserver
/Kasper |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
http://www.dr.dk/netradio/wmp.asp eller Kender ikke til Voice's - men den må da kunne googles frem |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Jeg har lige testet med nedenstående link i min 'Favorites' opsætning i SqueezeNetwork.com - og det ser ud til at virke |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
Kasper_m ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Tak. så fik jeg det til at virke også. Mange tak for hjælpen.
/Kasper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |