|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xirb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 16-Maj-2007 kl. 19:49 |
Hej! Har bestilt et Panasonix TH-PX70 via fælleskøbet. Er dog en lille smule nervøs for genskin, da vi har en væg næsten kun bestående af vinduer mod syd - lige overfor den væg hvor tv'et skal hænge. Nu overvejer jeg, om det kan betale sig at investere i en væg-holder, hvor man kan tilte skærmen fx 15 grader op/ned og højre/venstre. Altså så man kan vende "vinklen" lidt væk fra genskinnet og på den måde ungå nogl af "problemerne".. På forhånd mange tak! |
|
Venlig hilsen Sørensen
Maskine: Kiss DP-558 80GB Lokation: Nord http://www.eeepc.dk/ |
|
![]() |
|
xirb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Eksempler: http://www.geco.dk/product.asp?product=70&sub=9&page =1 http://www.geco.dk/product.asp?product=597&sub=9&pag e=1 - hvor sidstnævnte dog nok ikke kan bære tv'et. Men måske noget lignende. |
|
Venlig hilsen Sørensen
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
det vil jeg sige ja til, det er dog efter min mening en fordel at det er en af dem med en lang arm (som derfor kan vinkles mere flexibelt) som bla er beskrevet i denne tråd sms flatscreen vægbeslag, vær opmærksom på at du skal gå efter den store af dem.. er det 37" skærmen du har kan det lille beslag tilpasses men det er osse beskrevet i tråden.. det har jeg selv gjort. Redigeret af rhsin - 16-Maj-2007 kl. 21:33 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Tror ikke at det hjælper en disse......ikke de steder hvor jeg selv har oplevet sådan en "led" arm. Hvis du er "overfølsom" over for genskin,tror jeg du skal over i et "lcd kompromis".....desværre. Men det finder du jo ud af når du får skærmen(om du kan leve med det eller ej),eller om det er så stort et problem så du vil ofre den gode billedkvalitet for at få genskinnet væk? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
well nu har jeg en skærm fastmonteret i min stue og en på vægbeslag som kan drejes og vinkles i mit soveværelse.. hvor jeg har en dobbeltdør.. min stue er en hel "væg" af glas, og der syntes jeg med genskin at jeg nogengange om sommeren placerer mig anderledes for at undgå at sidde og kigge direkte i meget skarpt lys, og her har jeg oplevet at i soveværelset kan jeg dreje skærmen bare lidt så får jeg flyttet skyggen så den ikke generer mig.. dvs istedet for jeg flytter på mig selv så flytter jeg lidt på skærmen... da det jo typisk er i nogle faste situationer og tidspunkter hvor lyset kan genere er det derfor ret let at finde en position som egentligt kan holde hele tiden... ikke fordi jeg syntes det med genskin er et voldsomt problem når man kigger over et helt års tvkiggeri, men der er dage på året hvor jeg godt kunne ønske mig jeg kunne dreje min plasma i stuen.. fremfor at skulle flytte mig selv.. men det er mest af dovenskab Og her er det ikke vinklen jeg får mest ud af, det er mere jeg kan dreje skærmen lidt i forhold til hvor refleksen ses på skærmen så det kommer væk fra synsfeltet |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Ja det vil hjælpe at kippe TV'et. Jeg havde det på mit 427XD (det var en skygge model så jeg har det ikke mere) for at undgå at have genskin fra lamper, det hjalp. Jeg brugte også et vægbeslag med en arm på, hvilket gjorde det nemmere at komme til tilslutningerne på bagsiden. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for alle jeres svar! Jamen så må jeg have et beslag, der kan tiltes.
Mange tak igen! |
|
Venlig hilsen Sørensen
|
![]() |
|
![]() |
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Der er også andre vægbeslag. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |