recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan Verbatim DataLifePlus anbefales?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan Verbatim DataLifePlus anbefales?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ivar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan Verbatim DataLifePlus anbefales?
    Sendt: 14-Marts-2006 kl. 07:02
Jeg kan forstå at manskal passe på med hvilke skiver man køber, så hvad med

Verbatim DVD-R 8X 4.7GB DataLifePLUS -Spindel 25 stk. til DKK 75,00 + fragt.

Er det gode skiver?

Mvh
Ivar Madsen
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2006 kl. 10:24

Generelt er svaret på dit spørgsmål: Ja, det er nogen af de bedste DVD-R medier!

Et mere grundigt svar er:

Det kommer også an på din DVD brænder/recorder. Hvis du f.eks. har en gammel brænder/recorder, der kun understøtter 1x eller 1-2x eller 1-4x medier, så kan de ovenstående skiver vise sig at være ubrugelige.

Hvis du derimod har en DVD brænder/recorder som understøtter 16x medier, så er det sandsynligt at 16x Verbatim medier vil være ligeså gode eller bedre og til en lavere pris.

Hvis du har en DVD brænder/recorder som kun kan skrive på DVD+R/DVD+RW, altså "plus" formatet men ikke "minus" formatet, så vil de ovennævnte DVD-R medier også være ubrugelige fordi du så skal bruge DVD+R i stedet.

Hvis du vil vide mere, så må du give os flere informationer at gå efter.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Ivar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-November-2004
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2006 kl. 22:10
De skal bruges til en JVC DR-HM300, som jeg i skrivende stund er usikker på om kan skrive i 4 eller 8 X, men mener at det er 8 X.

Jeg spørger fordi jeg læste i en anden tråd at Pearl White skiverne ikke kan anbefales, da de bl.a. kan miste de data der ligger på, i løbet af bare en månede.

Den kan desvære kun bruge DVD-R(W) skiver, jeg har masser af + skiver liggende.

Mvh
Ivar Madsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu