|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() Sendt: 23-September-2011 kl. 19:34 |
Hejsa.
Jeg overvejer at købe en Miraclebox 9 HD, som kommer til at være sluttet direkte til TV'et i stuen, men PVR'en vil jeg konfigurere til at smide sine optagelser (.TS) på vores NAS. Mit spørgsmål er så om en Panasonic VT30 i soveværelset vil kunne vise disse optagelser fra NAS'en via DLNA? NAS'en er en QNAP TS-239 Pro II. Miraclebox 9 skulle have et kendt problem med AAC-lyd ved overførsel til PC (se evt. http://recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=99905&title=miraclebox-9-hd-t2). Bliver dette et problem for afspilning på VT30 også? Mvh Steen
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
Undertekster mister du, med mindre de er fastbrændte |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
Er det VT30 der ikke kan klare DVB-undertekster fra TS?
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
Det er vist generelt over DLNA og dermed ikke kun Panasonic, men de burde kunne lave det da underteksterne er en del af filmen. Hvis man afspiller DVD rip er det samme problem. Det er bare at håbe at der kommer en player til Viera Cast der kan. Jeg har løst problemet med en HTPC |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Tror ikke det er DLNA generelt der har problemer med undertekster. Min AC Ryan mediaplayer afspiller fint DVB undertekster via DLNA. Det er nok mere et spørgsmål om hvor godt protokollen er implementeret. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener heller ikke at det er DLNA standarden, men at det er generelt for en del enheder, der anvender DLNA og det er så rart at vide at AC Ryan i det midste har styr på det.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |