recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan Win7 Mediecenter virkeligt ikke vise helt sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan Win7 Mediecenter virkeligt ikke vise helt sort

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 08:31
Synes bestemt heller ikke du skal ændre i globale settings. Det var det samme problem jeg havde med WMC. Det giver ikke mening at indstille alt efter det fordi så er der andet som ikke virker. Så jeg var kun glad for at der var et lokalt fix som kun gik på WMC (da problemet jo kun var her)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 09:41
Har læst en del om det nu. Kan se det bliver debateret en del op til version 10. Jeg kører med version 11 og kunne overveje en opgradering til 12, hvis problemet er løst der. Kan ikke se nogle klage over det i den version, men er der én/nogle som kan bekræfte?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu