|
Kan Win7 Mediecenter virkeligt ikke vise helt sort |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes bestemt heller ikke du skal ændre i globale settings. Det var det samme problem jeg havde med WMC. Det giver ikke mening at indstille alt efter det fordi så er der andet som ikke virker. Så jeg var kun glad for at der var et lokalt fix som kun gik på WMC (da problemet jo kun var her)
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har læst en del om det nu. Kan se det bliver debateret en del op til version 10. Jeg kører med version 11 og kunne overveje en opgradering til 12, hvis problemet er løst der. Kan ikke se nogle klage over det i den version, men er der én/nogle som kan bekræfte?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |