|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() Sendt: 06-December-2009 kl. 05:56 |
Download link fjernet, for stedet hvor kanal listen var uploadet til (Sharingmatrix) har slettet filen af en eller anden grund.
Redigeret af Aspagilus - 06-Januar-2010 kl. 03:19 |
|
![]() |
|
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Det er ikke sådan at du evt. bare har frekvenserne ??
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Desværre nej.
|
|
![]() |
|
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Hvis det er 'den fynske liste', så ligger den nu her:
http://www.gratisupload.dk/download/38786/ Terratec.Home.Cinema.Yousee.6dec.2009.fyn.zip Jeg har selv en Terratec Home Cinema men med Cinergy C PCI Digital Tuner. Jeg kan dog ikke genkende den binære .chl-fil - jeg har flere -xml-file i stedet. Hvor skulle man kunne gemme/indlæse en kanalliste i .chl-format? Redigeret af pkylle - 14-Januar-2010 kl. 09:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Gemme kanal listen som en .chl fil gør du under det specielle kanal sorterings software, der også blev installeret hvis du valgte at installere hele Terratec Home Cinema pakken, kig i Terratec mappen under Programmer (kan ikke lige huske hvad det hedder det stykke software).
Åbne .chl filen gør man i Terratec Home Cinema, hvor du normalt scanner efter programmer, der vælger du bare at importere stationerne fra en fil istedet for. Redigeret af Aspagilus - 08-Januar-2010 kl. 02:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |