|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tiltforce ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 04-Februar-2010 kl. 00:23 |
Hej :)
Jeg har lige købt et Mystique CaBiX-C2, DVB-C, HDTV, CI-Connector, fra dvbshop.net.
Grunden til at jeg har købt det er at jeg vil kunne bruge min mediacenter remote og jeg VIL bruge windows 7 media center. Jeg har brugt DVBLink TVsource fra dvblogic.com til at få det til at arbejde sammen med windows mediacenter. Jeg har fået det installeret og det virker, men problemet er at jeg ikke kan se nogle kanaler som jeg ved jeg har! Blandt andet 3+ zulu discovery osv. Hver gang jeg går ind på de kanaler siger den bare: "service is scramblet" Jeg har kabeltv igennem Grindsted Antenneforening, og det er Yousee.
Jeg har prøvet at være inde i DVBlink softwaret og se om jeg kan finde kanalerne som ikke er låst, men det kan jeg jeg simpelthen ikke finde ud af. Er ved at gå amok over jeg ikke kan få det til at virke!
Så håber meget at nogle herinde fra kan hjælpe mig ? Kan ikke finde andre på nettet med PRÆCIS samme problem som mig.
På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Du skal finde den ukodede version af kanalerne. De ligger nemlig både i en kodet version, så kunder med mellempakken kan købe dem som favoritkanaler og i en ukodet til kunder med fuldpakken. De ukodede ligger på de højeste frekvenser.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
tiltforce ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg synes jeg har prøvet at søge på de højeste frekvenser, men der kommer ikke nogle ukodet kanaler, kan være jeg søger forkert.
Jeg har fuldpakken: http://www.grindsted-faellesantenne.dk/kabel-tv/tv-programmer.html
Er der nogen der har erfaring med DVBLink som kan hjælpe mig?
Evt om der er en alternertiv måde at søge på ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |