recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanaler er scramblet! HJÆLLP!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKanaler er scramblet! HJÆLLP!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tiltforce Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Kanaler er scramblet! HJÆLLP!
    Sendt: 04-Februar-2010 kl. 00:23
Hej :)

Jeg har lige købt et Mystique CaBiX-C2, DVB-C, HDTV, CI-Connector, fra dvbshop.net.

Grunden til at jeg har købt det er at jeg vil kunne bruge min mediacenter remote og jeg VIL bruge windows 7 media center.

Jeg har brugt DVBLink TVsource fra dvblogic.com til at få det til at arbejde sammen med windows mediacenter.

Jeg har fået det installeret og det virker, men problemet er at jeg ikke kan se nogle kanaler som jeg ved jeg har! Blandt andet 3+ zulu discovery osv. Hver gang jeg går ind på de kanaler siger den bare: "service is scramblet"

Jeg har kabeltv igennem Grindsted Antenneforening, og det er Yousee.

Jeg har prøvet at være inde i DVBlink softwaret og se om jeg kan finde kanalerne som ikke er låst, men det kan jeg jeg simpelthen ikke finde ud af. Er ved at gå amok over jeg ikke kan få det til at virke!

Så håber meget at nogle herinde fra kan hjælpe mig ?

Kan ikke finde andre på nettet med PRÆCIS samme problem som mig.

På forhånd tak :)

Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 08:28
Du skal finde den ukodede version af kanalerne. De ligger nemlig både i en kodet version, så kunder med mellempakken kan købe dem som favoritkanaler og i en ukodet til kunder med fuldpakken.  De ukodede ligger på de højeste frekvenser.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
tiltforce Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 17:41
Jeg synes jeg har prøvet at søge på de højeste frekvenser, men der kommer ikke nogle ukodet kanaler, kan være jeg søger forkert. 

Er der nogen der har erfaring med DVBLink som kan hjælpe mig?

Evt om der er en alternertiv måde at søge på ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu