|
Kanaler forsvinder fra placering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2014 kl. 13:01 |
Jeg får mit tv-signal via fællesantenne (Yousee) og er nu fint tilfreds med det. De sidste par uger har jeg opdaget at kanalerne "forsvinder" fra min kanalliste.
De skal så findes tilbage på placering 11xx. Det er træls at det sker og altid tv3sport 2HD og National GeographicHD. Nogen der kan forklare mig hvad det er der sker, eller løse det for mig?
Den gjorde det ikke tidligere hvor vi fik tv fra Stofa. Aner ikke om det er mit tv der fucker det op eller hvad det, så håber der ligger et svar derude:) |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit tv har sikkert en indstilling i menuen, der hedder standby kanalsøgning eller lign. TVét vil så selvom det er slukket scanne efter kanaler, hvis kanalerne ikke viser noget på det tidspunkt så forsvinder de fra kanallisten. Prøv at slå det fra.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Hmm Det er et VT30 panasonic. Nogen ide om hvor det skal findes?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
På tidligere modeller var det i kanal menuen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Menu -> Indstillinger -> System -> Systemopdatering. Klik på punktet "Auto-opdat.søgning i standby" og vælg indstillingen "Fra" og afslut.
|
|
![]() |
|
Super:). Fandt det, så håber jeg det var fejlen:).
Tak for det
|
|
![]() |
|
Nå det var løsningen på mit problem, hvis andre skulle stå i samme problem
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |