recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanaler forsvinder fra placering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kanaler forsvinder fra placering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kanaler forsvinder fra placering
    Sendt: 02-August-2014 kl. 13:01
Jeg får mit tv-signal via fællesantenne (Yousee) og er nu fint tilfreds med det. De sidste par uger har jeg opdaget at kanalerne "forsvinder" fra min kanalliste. 
De skal så findes tilbage på placering 11xx. Det er træls at det sker og altid tv3sport 2HD og National GeographicHD. Nogen der kan forklare mig hvad det er der sker, eller løse det for mig?

Den gjorde det ikke tidligere hvor vi fik tv fra Stofa. Aner ikke om det er mit tv der fucker det op eller hvad det, så håber der ligger et svar derude:)
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 13:10
Dit tv har sikkert en indstilling i menuen, der hedder standby kanalsøgning eller lign. TVét vil så selvom det er slukket scanne efter kanaler, hvis kanalerne ikke viser noget på det tidspunkt så forsvinder de fra kanallisten. Prøv at slå det fra.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 13:16
Hmm Det er et VT30 panasonic. Nogen ide om hvor det skal findes?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 15:23

På tidligere modeller var det i kanal menuen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 16:42
 Menu -> Indstillinger -> System -> Systemopdatering. Klik på punktet "Auto-opdat.søgning i standby" og vælg indstillingen "Fra" og afslut.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 17:15
Super:). Fandt det, så håber jeg det var fejlen:).

Tak for det
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 10:10
Nå det var løsningen på mit problem, hvis andre skulle stå i samme problem
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu