|
Kanaler hakker ? |
Besvar |
Forfatter | |
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:23 |
Hej..
Andre der har samme problem lige nu? Har i går og idag oplevet at alle kanaler hakker, og det er ikke muligt at se på! Det sker altid mellem kl 19-22! Har prøvet at genstarte boksen, osv, men intet hjælper! Jeg har waoo (Seas-nve). Har fejlmeldt det til seas-nve. Men vil gerne vide, om andre oplever det samme ? |
|
|
|
Offliner
Ny bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme problem her, er også kunde hos waoo/Seas-nve. Har genstartet både Frontboksen og tv-boksen. Internet fungerer fint (ellers kunne jeg jo ikke brokke mig her), telefonen virker også fint, så det lugter lidt af at det ikke er selve fibernettet der er nede.
|
|
kenneth4200
Funktioner
Tak(0)
|
hehe se waoo´på facebook.
Alle skriver på deres væg. Forstår dem godt, det er fredag aften, og nu bliver fejlen sikkert ikke lavet før på mandag :) |
|
|
|
Offliner
Ny bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu vågnede de!!
Normalt billede er tilbage.... |
|
kenneth4200
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det ser ud til at køre igen.
Men samme fejl var der igår! Men det var kun i ca 10 min.
|
|
|
|
spacejam
Bruger Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det køre igen men var igang med at olsen banden med start forfra kl 21.00 og nu er den stoppet lige inden filmen var slut, det vil sige jeg har ikke fået slutningen med.
er der flere som har oplevet at man ikke kan se hele udsendelsen hvis man køre den forfra.
ps. glemte at sige at jeg har waoo igennem NRGI..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |