Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Circon
Super bruger
Oprettet: 05-Januar-2005
Status: Offline
Point: 299
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:06 |
Hej
Man kan vælge sverige som land, men det behøves ikke.
Prøv det !!!!!
1. Gendan til fabriksindstillinger. 2. sluk tv 3. tænd tv 4. Vælg sprog -> Dansk 5. Vælg land -> Dansk 6. Tv'et søger nu efter de DVB-T kanaler uden held. Afslut søgningen (exit ) når DVB-T søgningen er fuldført.Nu har du sort skærm.Tryk på menü og bagefter på DVB-T.Nederst står der så AKTIVIERE DVB-C. Tryk på den og følg vejledningen bagefter. 7. Tv'et spørger om du vil have alle kanaler eller gratis kanaler -> jeg valgte gratis. 8. Tv'et finder alle kanaler. Efter endt søgning skal du angive om tv'et står hjemme eller i butik. 9. Gå ind i menu -> DVB-C indstillinger og her kan du komme ind til kanal-sortering. 10. Vælg din kanal med piletasterne -> tryk "grøn" angiv kanal-plads Eks. "DR1" = 0001 = 1 og tryk "grøn" igen. Så ligger DR1 på kanal-plads 1. Gentag punkt 10 med de ønskede kanaler.
|
 |
Circon
Super bruger
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:07 |
OG det virker 100 % fuldautomatisk
|
 |
JørgenT
Guld medlem
Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:10 |
pipper skrev:
Hvor finder man sine landekoder?
|
Landevalg kommer automatisk under installation. Dit netværksnummer finder du her:
Vælg ID fra højre kolonne når det er på TV, afhængig af adresse/forening er der evt. forskellige numre om det er (Selector) boks, eller et TV med indbygget DVB-C.
Mvh JørgenT
|
 |
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:36 |
Hvad mener du med det virker fuldautomatisk, det gør det også med Sverigemåden ?
Hvis man vælger dansk som land får man da heller ikke guiden gør man?
|
 |
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:43 |
Strange skrev:
Hvornår bestilte du det, fordi de er jo fuldstændigt revet væk og det ser ikke ud til der kommer flere efter hvad jeg kan forstå. Også en VANVITTIG pris.
Var det på nettet?
|
Jeg bestilte det Mandag kl 10.05 i butikken, så var en af de første der nok bestilte. De har lige ringet for ½ time siden og sagt at der er et tv til mig
|
 |
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:44 |
JørgenT skrev:
pipper skrev:
Hvor finder man sine landekoder?
|
Landevalg kommer automatisk under installation. Dit netværksnummer finder du her:
Vælg ID fra højre kolonne når det er på TV, afhængig af adresse/forening er der evt. forskellige numre om det er (Selector) boks, eller et TV med indbygget DVB-C.
Mvh JørgenT |
har ikke yousee men Stofa. Skal man stadig tasle landekode ind.?
|
 |
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 15:12 |
Tillykke  Jeg var også en af de få heldige der fik mig et. Var det på nettet eller i den fysiske butik?
Har lige tjekket deres hjemmeside, man kan ikke købe det på nettet mere, men der er et par butikker der skriver de har det på lager i butikken. Jeg ved bare ikke om det er tilfældet. De skriver nemlig også at der grundet tekniske udfordringer (eller noget i den stil) ikke er sikkert. Gad vide om der er nogle tilbage eller om det bare er noget der står. Der er flere af butikkerne der også skriver at det ikke er i deres butik mere.
PS. Du skal finde dit netværks id, ikke noget med landekode.
Redigeret af Strange - 22-Januar-2010 kl. 15:12
|
 |
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 15:42 |
Strange skrev:
PS. Du skal finde dit netværks id, ikke noget med landekode.
|
Der er noget jeg ikke forstår. Er det ikke bare at slutte det i antennestikket og søge. Kan ikke se hvad jeg skal bruge netværks id til. Får ukrypteret signal fra Stofa. Nå jeg smutter lige ud og henter tv'et.
|
 |
Circon
Super bruger
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:06 |
[QUOTE=Strange]Hvad mener du med det virker fuldautomatisk, det gør det også med Sverigemåden ?
Det gør det ikke med sverigemåden.Så skal man selv angive net id. I hver fald med you see
Hvis man vælger dansk som land får man da heller ikke guiden gør man
Nej, det gør du ikke, men det gør du stortset heller ikke med sverigemåden.
Jeg har valgt sverige og har epg, fordi jeg bruger en anden net id.
Redigeret af Circon - 22-Januar-2010 kl. 16:19
|
 |
matthaus
Bruger
Oprettet: 30-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 70
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:09 |
Hvordan gendanner man til fabriksinstillinger?
|
 |
Circon
Super bruger
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:18 |
Via menu= system
|
 |
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:51 |
Hva så strange , fik du sovet i nat  , har du fået det til at virke?....
MVH
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
 |