|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Det er det der er det mærkelige... Jeg har kun mellem og den hører til i fuld, men kan tage den i køkkenet og ikke i stuen?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
![]() For den ikke krypterede version ligger på MUX frekvens i den høje ende af i fuldpakke, men kanalen er også i en anden MUX kun "delvis krypteret", som ikke kan modtages på Selector uden abonnementskort. Men muligt på min PC og åbenbart også nogle TV, men heller ikke på min X10Y med grundpakke.
Så det er fordi YouSee ikke har helt styr på hvordan de pakker signalerne.
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
![]() Redigeret af ipk - 24-Januar-2010 kl. 14:15 |
|
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hej Jørgen, tak for svaret der lyder meget plausibelt.
![]() Redigeret af Strange - 24-Januar-2010 kl. 14:58 |
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Her du tjekket om den er der analog?, for det er vel ikke digitalt du modtager den i køkkenet.
|
|
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej ipk... Jeg har digitalt i hele huset. Den er der ikke analogt..kun digitalt...og kun i køkkenet
![]() |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Den virker på begge mine tv (Sony W4500 og Philips 5404H). |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Og du har også yousee mellempakken eller hvad?
Kan andre med X10Y der har yousee mellempakken heller ikke tage den? Redigeret af Strange - 24-Januar-2010 kl. 23:42 |
|
![]() |
|
christianp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Køge Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg kan heller ikke finde 3 puls på mit X10Y. Jeg har også yousee mellempakken.
Så det er ikke dig den er helt galt med, men derimod tv'et som ikke kan fange den digitalt med mellempakken |
|
nej
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Christian, tak for svar. Så fik da det fastlagt. Men der er jo sådan set heller ikke TV'et den er gal med....3 puls hører jo slet ikke til i mellempakken, så fair nok at den ikke fanger den...men stadig underligt at nogle tv godt kan.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Nej jeg har fuldpakken, men i den her henseende betyder det blot, at den ukrypterede udgave på den høje frekvens ikke bliver filtreret bort.
Men som sagt, så kan jeg på begge apparater også se den udgave, der ligger nede i mellem/grundpakkens frekvensområde. Det ville jeg ikke uden programkort, hvis den var krypteret ligesom det er tilfældet med de andre kanaler fra fuldpakken, der ligger i en ekstra udgave.
Så det bekræfter antagelsen om, at der er forskel på de enkelte fabrikater.
Men det nytter jo nok ikke at brokke sig til YouSee i dit tilfælde
![]() |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |