|
Kanalindstilling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:02 |
Jeg skal ha instillet kanaler på et panasonic V10. Men hvordan er det nu lige man for kanel guiden med. Mente bare man skulle vælge sverige som land og så kom guiden. Men det virker slet ikke, da den ingen kanaler kan finde på dvb-c, når jeg vælger sverige. Nogen der husker hvordan man gør? |
|
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
|
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte lige. Hvad med netværks ID. i yousee´s materiale står der jeg skal vælge nummer 100 for mpeg4 og 110 for mpeg2. Men det har jeg slet ikke mulighef for at vælge |
|
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
For at der kan vælges en Dansk udbyder skal der indstilles til DK som brugsland, derefter kan der vælges You See, og så indtastes der Net 100, så kører det.
Øvrige oplysninger der måske skal indtastes er:
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
For at taste netværks id skal du ind under indstilling->dvb-c indstilling->autosøgning.
Hvis du starter helt fra scratch skal sætte tv til dvb-t og derfra gå i menuen hvor du kan tilføje dvb-c. Du har ret i at du skal indstille landet til Sverige hvis du vil have brugbar guide. Til gengæld mister du yousee's automatiske kanal sortering. Og muligheden for automatisk at opdatere kanallisten. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |