recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanalliste i dvbviewer og RS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kanalliste i dvbviewer og RS

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 09:14
Jeg tror ikke der mangler en indstilling.. 

Der er faktisk en del PID (datastrøm) i nogle transpondere, som hedder noget med service.

Men hvis jeg f.eks. vælger en transponder 10847 fra 28,2E, så vil der blive vist kanalernes navne.. 
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Jeg tror ikke der mangler en indstilling.. 

Der er faktisk en del PID (datastrøm) i nogle transpondere, som hedder noget med service.

Men hvis jeg f.eks. vælger en transponder 10847 fra 28,2E, så vil der blive vist kanalernes navne.. 
har lige lavet en scanning af 0,8w og 19,8ø og samtlige kanaler kommer med det service
det er da mærkeligt 
Mvh
Svsommer
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 16:23
Filterer du korrekt?

Altså kodet, data m.v.
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 16:28

Filterer du korrekt?

Altså kodet, data m.v.
Confuseddet ved jeg ikke hvor gør jeg det 
Mvh
Svsommer
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 17:12
Ligeson ved den almindelige scanning er der 3 filter sætninger i bunden af scanning billedet..
kodet
tv eller radio
dataservice
og flere tilsvarende..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 17:16

Ligeson ved den almindelige scanning er der 3 filter sætninger i bunden af scanning billedet..
kodet
tv eller radio
dataservice
og flere tilsvarende..
hvad skal jeg afkryds så?
Mvh
Svsommer
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 17:45
Den type kanaler, du ønsker at scanne efter..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 16:55
som du kan se her så står der Service der hvor kanal navnet skulle stå
vad er det for indstillinger du snakker om?
Mvh
Svsommer
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:54
Det ser meget fornuftigt ud...

Jeg kan ikke finde på andet end at prøve scanne nogle andre transpondere enkeltvis, hvor du positivt ved, der er relevante kanaler...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 18:19

Det ser meget fornuftigt ud...

Jeg kan ikke finde på andet end at prøve scanne nogle andre transpondere enkeltvis, hvor du positivt ved, der er relevante kanaler...

har jeg prøvet flere gange
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 18:59
ud med cam modul under scanning og så var den der
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu