|
Kanallogoer - nogen interesse? |
Besvar |
Forfatter | |
dvidebaek
Bruger Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-December-2019 kl. 12:55 |
Hej alle,
Jeg har en HDHomerun med 4 tunere jeg benytter derhjemme I kombination med Kodi og Dvbviewer. Som mange af jer nok er støt ind I, så kan det være svært, at finde kanallogoer I en fornuftig kvalitet. Vi kender alle nok, at vi på google har søgt "x-kanal logo png" og fundet en fil I dårlig opløsning. Jeg har siddet I weekenden og leget lidt med inkscape. Jeg har konverteret en stor del af mine logoer til svg-filer. Har vedhæftet et eksempel. Så kunne det have interesse at jeg lagde dem op på GitHub, eller har I ikke same problem som jeg? Jeg er ikke den bedste til inkscape, første weekend jeg burger det, så jeg har ikke ramt 100%, men synes jeg er kommet tæt på. ViaSat kanaler er pain in the ass! https://1drv.ms/u/s!Ao_dTrtMiZJbo95DC8wDebrwJkAKKw?e=REFqJt Redigeret af dvidebaek - 15-December-2019 kl. 12:58 |
|
sisero
Ny bruger Oprettet: 13-December-2019 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt sikkert, jeg står tit i samme situation. Så et link til opdaterede logoer ville være rart :)
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes nogle pakker med logoer til ihvertfald mediaportal
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |