recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanalsortering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKanalsortering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Emne: Kanalsortering
    Sendt: 06-Januar-2011 kl. 23:24
Så er jeg ramt igen med det gamle irritationsmoment med at sortere kanaler på et 2 år gammelt Sony W4500 TV. Øv hvorer det dog bare fornærmende besværligt.
På min sprit nye NX810 har de endda indført det "gamle" princip med at kanalerne bytter plads, men rækkefølgen er dog blevet lidt bedre.
Har købt det i et SonyCenter og her brokkede jeg mig i forretningen vel vidende de ikke kan gøre noget ved det. Ekspedienten anbefalede mig at lade være ! Han brugte ikke selv Guide til noget ... "jeg har Stofa" siger han så.
Come-on - kanalerne skal da komme i en fornuftig rækkefølge. hvorfor skal jeg vælge Channel-281 for at se DR-HD !!!
Jeg fatter ikke at man ikke kan lave et interface så man bare taster nummeret på hvor man vil have en givenn kanal flyttet hen..
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 08:27
Jeg har også et et Sony W4500. Jeg finder den kanal jeg vil flytte (taster evt. nummeret 080 eller 127), derefter markerer jeg at jeg vil flytte kanalen (pil til højre), så taster jeg nummeret jeg vil flytte den hen til (001 eller 023 etc) og så kan jeg evt. lige flytte på plads med pilene, hvis jeg huskede forkert.

Så jeg kan ikke se dit problem, jeg kan godt tastet nummeretm, hvor jeg vil have kanalen hen. Du skla bare huske at taste nummeret som 3 cifret, dvs. 001 for 1 etc.
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:29
Der kan man bare se - selv når man er frustreret kan man få brugbar hjælp her på Recordere :)
Tak for tippet Per - det vil jeg prøve :)
Med w4500 modellen flytter man kanalen og de andre rykker en position ned. På andre modeller Sony (incl. de nyeste) BYTTER de plads. Så hvis DR-HD ligger på position 201 og du vil flytte den til 003 - så ryger den du har på 003 ned på 201 - og du skal så derned og hente den tilbage igen - det er altså ikke smart.. synes jeg. Hvis der er nogen der ved hvordan man "slår det fra" så vil jeg meget gerne høre om det også.
CeeFive 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu