|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||||
![]() |
|||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||||
![]() |
|||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
||||
Det er måske Miso Film der selv sidder på DVD/Blu-ray rettighederne på trods af at DVD'en frigives af SF Film?
Eller fungerer det bare ikke på samme måde herhjemme som i f.eks. USA? |
|||||
![]() |
|||||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||||
Mon ikke du nok skal finde på noget andet at bruge dem på |
|||||
![]() |
|||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||||
Fik præcis samme svar fra Peter, også med de samme stavefejl ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||||
Længe leve copy paste |
|||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||||
![]() |
|||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||||
Lad os ikke håber hvis den udkomme på Blu-ray, at det så ikke bliver en "copy paste" udgave af DVD versionen ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 05-Marts-2009 kl. 23:10 |
|||||
![]() |
|||||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
||||
nu er det jo en blue-ray-dvd der er tale om, så mon ikke den er det ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
||||
Har set den her i weekenden på DVD - fed film. Et lille men - det var meget grumset billede i perioder, især ved mørke partier. Ved ikke om det er meningen at det ligesom skal give lidt håndholdt stemning...troede sommetider det var en dårlig Divx jeg sad og gloede på . Det skal så lige siges at jeg så den på min BD35 og det gjorde det ikke bedre. Er rimelig skuffet over BD35´s måde at afspille DVD´er
![]() |
|||||
![]() |
|||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||||
Nu har jeg også set filmen og i modsætning til dFrag73 syntes jeg godt nok filmen var en tynd kop te, hvor spændingniveauet var ganske lavt og historien var umådelig nem at gennemskue.
Tilgengæld undre det mig at man kan leje Kandidateten på Blu-Ray, men altså ikke købe den. |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||||
Ja, det ville da være underligt. Har du faktisk set den til udlejning nede i en butik? |
|||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Dog ikke (kæresten der lejede den) men det stod i deres blad. |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
|
|||||
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |