|
Kanel problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valkyrie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2012 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2012 kl. 21:18 |
Hej folkens. Jeg sidder og ser TV3 puls digital på vores 42lm860w i vores soveværelse. Men den kanal hakker hele tiden pixelene hakker og lyden skratter. Men det er kun denne kanel. Det er så en ting men når jeg gå ind i stuen og tjekker på vores pioneer 5090h stå det helt perfekt og de køre samme begge to. Hvad vil det sige.
På forhånd tak. VH. Morten |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som et problem, jeg har hørt om før. Det lyder som udefrakommende signaler der forstyrrer kabel tv signaler. Gætter jeg rigtigt, hvis jeg gætter på du har kabel tv.
Problemet skyldes, at de udefrakommende signaler er den samme frekvens eller en frekvens mget tæt på, som den/de berørte kanal(er).
Det løses med et nyt afskærmet antennekabel med afskærmede stik.
At du har forstyrrelser på det ene tv med ikke det andet kan forklares med, at det ene kabel er bedre end det andet.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
For at være sikker, kan du i første omgang prøve at bytte dine antennekabler om.
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
"Kanel problem", og så her i den søde juletid
![]() |
|
![]() |
|
Elmand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Du er kommet i en forkert gruppe, da spørgsmål her handler om Det digitale landbaseret net-
d.v.s fra vores tv sendere,.- Du er tilsyneladende på et kabelnet.
Du har ikke skrevet, hvor du bor samt hvor du får signaler fra,- så havde det været meget lettere.
Mange fejl er udelukkende p.g.a folks dårlige kabler og stik.- De er ikke tætte.- D,v,s, at andre
signaler kan komme ind i kablet.- Gamle plaststik er bandlyst.
Det er således, at vore tv sendere bruger nogle af de samme frekvenser som f.eks kabelnettene.
Er dit kabel så utæt kan du blive forstyrret på denne frekvens.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
2730 Herlev
|
|
![]() |
|
Valkyrie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2012 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 17 |
Hej til jer alle
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |