recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kapacitetsspørgsmål - Qnap TS-809Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKapacitetsspørgsmål - Qnap TS-809Pro

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2409
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af lassevegas lassevegas skrev:

Skal jeg presse citronen lidt og købe "kvalitetsdiske" til den, eller går det fint med nogle i den billigere prisklasse?

Uanset om du vælger dyrt eller billigt er det en god ide at vælge diske der er på NAS'ens kompatibilitetsliste. Både Qnap og Synology har lister over diske de anbefaler. Specielt nogle af de der "grønne" diske bliver direkte frarådet til NAS brug da de parkerer deres læse/skrive hoveder for at spare strøm og det er ikke alle NAS der bryder sig om det.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Oprindeligt skrevet af lassevegas lassevegas skrev:

Skal jeg presse citronen lidt og købe "kvalitetsdiske" til den, eller går det fint med nogle i den billigere prisklasse?

Uanset om du vælger dyrt eller billigt er det en god ide at vælge diske der er på NAS'ens kompatibilitetsliste. Både Qnap og Synology har lister over diske de anbefaler. Specielt nogle af de der "grønne" diske bliver direkte frarådet til NAS brug da de parkerer deres læse/skrive hoveder for at spare strøm og det er ikke alle NAS der bryder sig om det.

Husk også enten at købe to forskellige typer/mærker, så mindsker du risikoen for at de dør samtidig eller tæt efter hinanden.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu