recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Karakterstørrelse PS3-browser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKarakterstørrelse PS3-browser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: Karakterstørrelse PS3-browser
    Sendt: 07-December-2007 kl. 14:05
Jeg har en 50" full-HD skærm, og sidder 4 meter fra skærmen. Det har jeg konstateret betyder at man ikke kan bruge browseren. Der skal jeg ind på ca. 2 meters afstand hvis jeg skal kunne læse frit (og mit syn er fint!)

Har fiflet lidt med at få en større skriftstørrelse i browseren, men det virker ikke. Der sker ikke en brik når man eks. vælger "maks størrelse" eller "+2". Selvfølgelig kan man zoome med controlleren, men det er så til gengæld for meget. Så mister man fuldstændigt overblikket over siden man ser på.

Nogen som har et fif til hvordan man blæser skriftstørrelse op når jeg ønsker at bibeholde 1080p som grundopløsning i PS3'en?
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 10:59
du kan zoome både ind og ud med L2/R2 knappen når du er i zoom mode... burde ikke være så uoverskueligt hvis du regulerer det lidt
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2007 kl. 09:46

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

du kan zoome både ind og ud med L2/R2 knappen når du er i zoom mode... burde ikke være så uoverskueligt hvis du regulerer det lidt

Hehe læser du fortsat asp?

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

så der bare stalker style jah jeg læser stadig på asp, men hvor længe det holder ved er jeg ikke sikker på xD synes det går lidt halvskidt og er bange for det vil vise sig i form af de kommende eksamener

hvad med dig? har ikke hørt fra dig i laaaaang tid
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2007 kl. 09:18

så der bare stalker style jah jeg læser stadig på asp, men hvor længe det holder ved er jeg ikke sikker på xD synes det går lidt halvskidt og er bange for det vil vise sig i form af de kommende eksamener

hvad med dig? har ikke hørt fra dig i laaaaang tid

Jeg bed bare lige mærke i navnet samt avatar og lagde 2 og 2 sammen hehe... Arhh - ikke så kritisk - det skal sikkert nok gå fint! Giv den gas :] Det er selvfølgelig svært hvis man har tendens til overspringshandlinger i form af Blu-ray film og ps3 spil når japansk skal studeres haha..

I er vel ikke så mange tilbage, er I?

Har siddet et års tid i Trekroner/Codan med forsikringer. Får uddannelse på akademiet i rungsted løbende så det er okay.

Til top
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2005
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2007 kl. 09:23
Kære børn, kunne I ikke køre jeres private hyggesludder via SMS eller hvordan I nu ellers kommunikerer? Jeres privatliv er næppe noget der interesserer de som følger tråden ud fra det oprindelige emne.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2007 kl. 09:34

Oprindeligt skrevet af mlun mlun skrev:

Kære børn, kunne I ikke køre jeres private hyggesludder via SMS eller hvordan I nu ellers kommunikerer? Jeres privatliv er næppe noget der interesserer de som følger tråden ud fra det oprindelige emne.

Du har ret... Beklager privaten.

Men tråden lever nu på meget lavt blus... Kære far.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2007 kl. 09:42

Oprindeligt skrevet af mlun mlun skrev:

Du har ret... Beklager privaten.

Men tråden lever nu på meget lavt blus... Kære far.

Men PM er super til det alligevel... så prøv det :)

Med venlig hilsen

Mo(r)derator :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu