Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mlun
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
|
Emne: Karakterstørrelse PS3-browser Sendt: 07-December-2007 kl. 14:05 |
Jeg har en 50" full-HD skærm, og sidder 4 meter fra skærmen. Det har jeg konstateret betyder at man ikke kan bruge browseren. Der skal jeg ind på ca. 2 meters afstand hvis jeg skal kunne læse frit (og mit syn er fint!)
Har fiflet lidt med at få en større skriftstørrelse i browseren, men det virker ikke. Der sker ikke en brik når man eks. vælger "maks størrelse" eller "+2". Selvfølgelig kan man zoome med controlleren, men det er så til gengæld for meget. Så mister man fuldstændigt overblikket over siden man ser på.
Nogen som har et fif til hvordan man blæser skriftstørrelse op når jeg ønsker at bibeholde 1080p som grundopløsning i PS3'en?
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 08-December-2007 kl. 10:59 |
du kan zoome både ind og ud med L2/R2 knappen når du er i zoom mode... burde ikke være så uoverskueligt hvis du regulerer det lidt
|
 |
frimann85
Bruger
Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
|
Sendt: 10-December-2007 kl. 09:46 |
nekolas skrev:
du kan zoome både ind og ud med L2/R2 knappen når du er i zoom mode... burde ikke være så uoverskueligt hvis du regulerer det lidt |
Hehe læser du fortsat asp?
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 11-December-2007 kl. 23:21 |
frimann85 skrev:
nekolas skrev:
du kan zoome både ind og ud med L2/R2 knappen når du er i zoom mode... burde ikke være så uoverskueligt hvis du regulerer det lidt |
Hehe læser du fortsat asp? |
så der bare stalker style  jah jeg læser stadig på asp, men hvor længe det holder ved er jeg ikke sikker på xD synes det går lidt halvskidt og er bange for det vil vise sig i form af de kommende eksamener  hvad med dig? har ikke hørt fra dig i laaaaang tid
|
 |
frimann85
Bruger
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 09:18 |
Jeg bed bare lige mærke i navnet samt avatar og lagde 2 og 2 sammen hehe... Arhh - ikke så kritisk - det skal sikkert nok gå fint! Giv den gas :] Det er selvfølgelig svært hvis man har tendens til overspringshandlinger i form af Blu-ray film og ps3 spil når japansk skal studeres haha..
I er vel ikke så mange tilbage, er I?
Har siddet et års tid i Trekroner/Codan med forsikringer. Får uddannelse på akademiet i rungsted løbende så det er okay.
|
 |
mlun
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2005
Point: 157
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 09:23 |
Kære børn, kunne I ikke køre jeres private hyggesludder via SMS eller hvordan I nu ellers kommunikerer? Jeres privatliv er næppe noget der interesserer de som følger tråden ud fra det oprindelige emne.
|
 |
frimann85
Bruger
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 09:34 |
mlun skrev:
Kære børn, kunne I ikke køre jeres private hyggesludder via SMS eller hvordan I nu ellers kommunikerer? Jeres privatliv er næppe noget der interesserer de som følger tråden ud fra det oprindelige emne. |
Du har ret... Beklager privaten.
Men tråden lever nu på meget lavt blus... Kære far.
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 09:42 |
frimann85 skrev:
mlun skrev:
Kære børn, kunne I ikke køre jeres private hyggesludder via SMS eller hvordan I nu ellers kommunikerer? Jeres privatliv er næppe noget der interesserer de som følger tråden ud fra det oprindelige emne. |
Du har ret... Beklager privaten.
Men tråden lever nu på meget lavt blus... Kære far.
|
Men PM er super til det alligevel... så prøv det :)
Med venlig hilsen
Mo(r)derator :)
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |