recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kasseres eller fikses?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kasseres eller fikses?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 16:16
Eller skifte hele drevet! De nyere digitale lasere lever ikke lige så længe som de gamle analoge. Har selv skiftet drevet i min BD afspiller da den var 3 år. Det er ikke så svært.
Til top
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af okaare okaare skrev:

Om det er et laser-hoved til Blu-Ray eller ikke er i praksis lige meget. DVD'en fungerer som en støvekust,som fjerner eventuelle støvkorn og andet, der hindrer fri passage for laserstrålen. Jeg kunne overhovedet ikke afspille en DVD, forsøgte så med renseskiven og vupti, min Blu-ray afspiller virkede igen og har virket lige siden.

OK, tak. Er bestilt nu og samtidig købte jeg også en vhs-rensekassette.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu