|
Kassettebånd?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Christian1955 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2016 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2017 kl. 13:18 |
Hej
Nu da salget af kassettebånd er på vej op igen, kunne det være sjovt at gå igang med at fabrikere en stak "best of" bånd :-) Båndoptageren er stadig den samme tilbage fra 70'erne Nakamichi RX-202E, men jeg mangler bånd! Hvor køber man dem og hvilke skal man vælge? Jeg har et par TDK SA-X90 type II og et enkelt Sony Metal Master 90 Type IV og vil gerne holde standarden. Nogen gode bud på bånd og salgssteder? M.v.h. Christian
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var tider med mix tapes
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
GreedyDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 64 |
Ebay har en del, men priserne er ret høje:
|
|
![]() |
|
Christian1955 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2016 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 7 |
Ja har godt set Ebay, men det meste kommer fra USA, så der kommer told, moms, punktafgift på samt håndtering til 160kr :-(
Er der ingen steder indenfor EU man kan købe? M.v.h. Christian |
|
![]() |
|
GreedyDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 64 |
Hvis du bruger Ebay.de eller ebay.co.uk kan du i venstre side vælge "Europa", så sorterer den alle varer fra udenfor europa. Så du skal ikke betale ekstra told og moms.
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er da en ok pris for et kvalitets bånd.
Smed selv 40 TDK sa-x90 type 2 ud da jeg flyttede for 3 år siden ![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
jeg har stadig nogle brugte bånd hvis det har interesse.
1x sa-x90 type II 2x basf chrome maxima II 90 2x basf reference maxima II 90 1x ma-xg90 type II Overvejede om jeg skulle smide dem ud, men må indrømme jeg spenderede en del på de magnesium og reference bånd :-) Det er hvad jeg har tilbage, og ingen afspiller.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg har intet til overs for de mennesker som vil importere eller købe brugte kassettebånd for at omgå loven om blankmedie afgift.
Det er samfundsødelæggende virksomhed at undrage sig.
![]() ironi kan forekomme... |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |