|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 09-Januar-2008 kl. 11:34 |
||||
|
|||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||||
![]() |
|||||
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
||||
Hold da op - det site har da vist rekorden i mest ulogiske navigation - er helt svimmel efter nogle få minutters klikken rundt :-)
|
|||||
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|||||
![]() |
|||||
Klausen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
||||
Har det på samme måde + de spil der står som mest solgte ikke bliver solgt i tilbudsperioden så vidt jeg lige kunne opfange... (ps3) -kan dog være jeg bare er dårlig til at navigere.
|
|||||
![]() |
|||||
NerdALMIGHTY ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||||
Det virker meget interessant, men de har ingen af de spil jeg kunne tænke mig i shoppen.
Assasin's creed uncharted Call of Duty 4 osv. mangler. |
|||||
![]() |
|||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||||
Tror bare du skal have briller: http://gamebits.dk/shop/-playstation3-spil-243s.html der står COD4 ihvertfald som nummer 8 ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||||
Ja, det var da godt nok den værste side, jeg har været på længe.... Man kan jo hverken finde hoved eller hale i tingene. Når man trykker på et spil-link f.eks. COD4 til PS3, så kommer man tilbage på forsiden. Hvis der er en der gennemskuer systemet, så smid lige en besked her. Jeg vil da gerne udnytte deres tilbud og udvide spilsamlingen lidt ;-) Mvh Jan |
|||||
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|||||
![]() |
|||||
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||||
Hej igen, Efter at have rodet rundt på gamebits hjemmeside en del tid mistede jeg tålmodigheden og skrev en mail til dem. Jeg er nemlig også meget interesseret i COD4. Herunder kan I se hvad jeg skrev og svaret fra Gamebit(mit spørgsmål med rødt og deres svar med blåt De er udsolgt de spil du ikke har adgang til. Hej, Jeg ved ikke med jer, men jeg er meget skuffet over sådan et svar. Det mindste en virksomhed kan gøre, er da at starte med "Hej Jan" eller lign. og slutte med hilsen. Det her ser i mine øjne meget uprofessionelt ud. Men jeg går ud fra, at det kun kan lade sig gøre at bestille gamle PS3 spil i deres tilbud, så jeg leder videre efter mit COD4 et andet sted. Mvh Jan |
|||||
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|||||
![]() |
|||||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
||||
Jeg ville også have CoD4 + Assassins creed Har på fornemmelsen at de fjerner de bedste spil derinde fra så længe de har tilbuddet... |
|||||
![]() |
|||||
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
||||
Jah, ellers er der garanteret ikke forretning i det for dem... Bare lidt træls for forbrugeren :)
|
|||||
![]() |
|||||
Nickell ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
||||
Ved ikke om man kan spare noget på de nyeste spil (som jo har en høj pris), men alle andre spil kan man fandme ikke spare noget ved. Hvis i finder 3 spil, så check lige den samlede pris på enten coolshop.dk eller softexchange.dk . Eller spilpriser.dk , for den sags skyld...
![]() |
|||||
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750 | Technics SL1210 MKII | Panasonic DMP-BD 60 | Xbox 360 Slim |
|||||
![]() |
|||||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
||||
De har jo ingen nye spil. Lugter langt væk af en slags skjult ophørsudsalg |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |