|
Køb - 55-60" fjernsyn max. pris 15.000,00 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
NicklasAM ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2014 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2014 kl. 19:44 |
Goddag kære fjernsynentusiaster!
Jeg skal flytte i lejlighed om tre uger og skal bruge et nyt fjernsyn til stuen. Da jeg ikke har en stor viden indenfor fjernsyn, håber jeg, I kan hjælpe :-) Fjernsynet skal mellem mellem 55 og 60". Prisen er max. 15.000kr,- Fjernsynet skal - selvfølgelig - have et flot billede som første prioritet. Fjernsynet må gerne have Twin Tuner til optagelse - men det er ikke et krav. Det behøver ikke have 3D, da jeg alligevel ikke ville anvende det ;-) Ligeledes behøver det ikke have Netflix-apps og alt det. Jeg har hørt godt omkring Sony W905-fjernsyn til 13.000 (El-Giganten). Hvad er jeres mening om dette fjernsyn?
Jeg håber, at der er nogle af jer, der kan hjælpe mig med at finde et flot og fornuftigt fjernsyn! :-) |
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony W905 er i mit optik det bedste i LED
Havde det ikke været fordi de nye modeller snart kommer, så havde Sony W905 været i hård kamp imod Samsung PSF8505 ![]() Men nu vælger jeg at vente. Med et budget på 15000kr ville jeg nok hoppe på W905 Redigeret af indomitus - 22-Marts-2014 kl. 10:44 |
|
![]() |
|
NicklasAM ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2014 Status: Offline Point: 4 |
Mange tak for dit respons!
Du taler om, at der kommer nogle nye modeller.. Gider du uddybe dette? :-) Mvh Nicklas Asp Møller |
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
Samsung og Panasonic søg på Google det hvis nemmere
|
|
![]() |
|
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
Fona har også rigtige gode priser på Sony TV :) Så jeg ville forhøre mig der også, deres pris er også 12995 for 55w905, men måske man kan hakke lidt af prisen?
Men ja, ellers køb det sted du helst vil :) Varen er jo den samme ;) Men af hvad jeg har set (da jeg også kigger på LED lige nu) så syntes jeg at Sony har det bedste billede, og især w905 har et rigtig lækkert billede :)
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Elgiganten har Samsung UE55F8005 som køtilbud i dag. 9.999 kr. er da billigt.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Hvordan er Elgiganten returret?
Har pt. plasma men overvejer et skiftet til LED pga meget lyst hus/stue. Vil jeg kunne returnere TV´et indenfor de 14 dage hvis ikke det lever op til mine forventninger, selv om jeg køber fysisk i Elgiganten?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Ja du har 14 dages returret i EG: http://www.elgiganten.dk/cms/s-zqsKeQuwVPMAAAEo654K.7Tx/returret-og-reklamation-dine-rettigheder
Redigeret af thor-thor - 26-Marts-2014 kl. 09:03 |
|
![]() |
|
Sony 905 er bedre end Samsung F8005
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Samsung F8005 har voldsomt meget bedre integreret platform, så man kan slippe for eksterne enheder til fx medieafspiller/HTPC ved at benytte indbygget Plex app, Netflix, dobbelt tuner etc. Samt F8005 har evolution kit så du er nogenlunde fremtidssikret.
|
|
|
|
![]() |
|
Ja man kan åbenbart ikke få det hele :)
Billede kvalitet og betragtningsvinkel er bedst på Sony. |
|
![]() |
|
Og det er så igen en klasse eller to bedre på det plasma jeg har nu, det har så nogle andre svagheder der ikke gør at det fungerer helt perfekt til vort brug.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |