|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ja, der er virkelig blevet noget at sætte sig ind i. Men du har forstået det rigtigt med Samsung's modeller. Held og lykke med dit valg. Redigeret af Pokerface - 14-December-2006 kl. 09:03 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Hvorfor det? Hvorfor må det ikke være større? Har I ikke plads til mere eller er 32/37" bare det rigtige, som naboerne har? ![]() Hvis du vil have samme billedkvalitet som før, så er plasma det man bør gå efter. Der får man også meget for pengene hvis man køber f.eks. førnævnte Panasonic. Hvis du skal have Philips LCD i 37" bliver det væsentligt dyrere, men så absolut ikke bedre. |
|
![]() |
|
jakobdo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Men i siger Samsung har dårlig lyd, er det generelt eller er det "bare" Pokerface's mening?
Og jeg har set mange her i forum'et som henviser til JVC eller Panasonic, er det mærkerne man skal holde øje med? Og så lige en ting til min huskeblok: Er vi ikke enige om pip er hvor jeg kan se et lille billede af en kanal i hjørnet, samtidig med en anden kanal høre fullscreen? |
|
![]() |
|
jakobdo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Naiera: Jeg har bare troet Plasma var en str�m-dr�ber, derfor har jeg slet ikke overvejet det, men det har i da �ndret p� herinde! :o)
Og det må gerne være større, det skal bare kunne betales. Redigeret af jakobdo - 14-December-2006 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Min besked blev så lige tom, ville bare tilmeldes på EMAIL SVAR igen... Sorry.
Redigeret af jakobdo - 14-December-2006 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
![]() Redigeret af lrev på jobbet - 14-December-2006 kl. 11:52 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Til 11.500,- mener jeg bestemt at Panasonic TH42PV60EH er til at betale. Lad være med at frygte de mange ekstra tommer. Lær at elske dem ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ikke skræmt over størrelsen (det sagde hun også i går) høhø...
Men det skal bare kunne betales. Men jeg vil da smutte en tur i TC i morgen eller lørdag og kigge på sagerne. Deres priser ser jo fornuftige ud. Hvilken HD recorder skal man så koble sammen med, hvis det bliver et Pana TV? Husker jeg noget med 53C eller noget? |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Pana eh65-eller (bedre efter min mening:)Sony 820) lrev |
|
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Hvis du køber recorder i samme fabrikat som TV'et, så kan de somregel begge styres af samme fjernbetjening, ihvertfald de mest gængse funktioner. Men ellers, så tror jeg ikke at der er nævneværdig forskel på de store "japanske" mærker, dog siges der ofte at Panasonic'en er den mest støjsvage, fulgt af de andre i denne rækkefølge: Philips, JVC, SONY og Pioneer. Nogle siger, at Philips har nogle "underlige finesser". men jeg kender dem ikke af erfaring. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Grunden til at jeg anbefaler Sony,er kun fordi at det er den klart nemmeste at "gå til" Kender en som har PANA.....han er ikke imponeret-siger at den er besværlig,og han klager også over billedkvaliteten på alt andet end HDMI Har selv en JVC,god maskine-men med blæserstøj
lrev |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Jeg syns ikke den er besværlig, men det er vel nok en vanesag, og nu har jeg så ikke prøvet andre. Men det med billedkvaliteten, det forstår jeg nu slet ikke... Og da andre maskiner også ofte har flere "features" end Pana'en, har det netop været på billedkvaliteten, at den flere gange har vundet i div. test's. Mener du JVC'en støjer mere end Sony'en??? Men ellers har du nok ret i, at Sony'en er nemmest at gå til. Der er Pana'en jo meget hurtig... trykker man f.eks. på REC.-knappen, jamen så er den startet inden der er gået 1 sec. Redigeret af Pokerface - 14-December-2006 kl. 13:55 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |