|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Ved ikke om den støjer MERE end Sony-sikkert ikke,men den kører hele tiden,hvis man benytter både scart 1 og scart 2 på den,og det gør jeg. Det er til at leve med,men jeg tror også at der er dem som er sartere end mig på det område. Ved godt at Pana. har vundet tests......men det modsatte er altså også begyndt at dukke op. Min kollega plejer at vide hvad han taler om,og han siger at den ikke er meget bedre end VHS, HVIS man benytter andet end HDMI!!! (noget af en påstand-ved det godt) lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
jakobdo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Takker for jeres input. Jeg vil prøve at se på Pana, både TV og HD recorder ser fornuftige ud.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
#Irev Lidt off topic - undskyld - men fik du forresten nogensinde HDMI tilslutningen mellen din JVC og Pioneer plasma til at virke efter hensigten ? Det er meget rart at vide, hvis jeg selv en dag skulle få et anfald af en slags, og komme til at købe sådan en Pioneer 50" biograf
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Sorry-glemte at melde tilbage:Jeg har efter opfordring sat output på dvd til 576p-og nu kører det...PERFEKT. Står den derimod til "auto output"-så tager det en evighed for den at beslutte sig. lrev LREV
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
jakobdo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Så fik jeg været i TC i København, og har følgende info eller spørgsmål.
Deres Pana 42" Plasma har bestemt et flot billede, men deres design skal vi ikke nævne. Alle Samsung lignede gamle sort/hvid TV'er, om det så er TC der med vilje har ville have dem til at fremstå dårlige eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på, men synes bestemt at have set Samsung TV'er levere bedre billeder i andre butikker. (og jeg er vilde med Samsungs design). Men når man så Samsung sammenlignet med andre TV'er i TC, så var de bunden. Deres sælgere hos TC var dog meget villige til at sælge Toshiba, om det så vitterlig skyldes de gerne ville have jeg skulle spare penge, eller om de får flere penge i egen lomme ved at sælge mig et sådant TV end f.eks. Pioneer eller Sony ved jeg igen ikke noget om. Deres Pioneer og Sony TV'er var alle 3 meget flotte. Lige nu overvejer jeg Sony KDL 32 V 2000 eller Pioneer PDP 4270 XA Men synes stadig Samsung er spændende grundet deres design. Nogle som kan fortælle om Samsung er så dårlige på billede-siden, eller er det hos TC de har lavet billedet dårligt med "vilje" ? |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Tjah tendensen går vist i retning af at Pana PV60 og Pio 427Xa/XD er de bedste tv på markedet pt og jeg syns da også at det må være vejen hvis du har pladsen til det! Når det er sagt har jeg stadig en af samsungs første modeller (32R51B) og den leverer et ganske fornuftigt billede via TDC selector (Sagem 60). Den svage side er helt klart sort niveau der ikke er optimalt. Min svigerbror har netop fået et Pio 427XD og det er super på DVD etc. men ikke helt imponerende på alm. TDC analgot signal - det skal dog lige siges det ikke er optimeret eller andet endnu! Og billedet på mit Samsung LCD er markant bedre via Selector. Så alt i alt er de to nævnte modeller nok klart at foretrække hvis du har pladsen/pengene. Men Samsung LCD tv er bestemt til at leve med - især hvis du kan fodre dem med et digitalt signal. Men igen er det jo en smagssag! Jeg kan sagtens leve med mit Samsung TV til daglig men ville da helt sikkert hellere have et Pio 427 hvis pengene var til det |
|
![]() |
|
![]() |
Nu faldt jeg så også lige over denne: Sony KDL-40V2000
Deres 32" som jeg så hos TC var også et flot billede, så jeg bliver mere og mere forvirret. Pana bliver det dog ikke, deres design holder ikke, og hos mig skal jeg gerne have alt i en pakke! (både designmæssigt og indmaden) |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Var med til forleden at stille et Pana.pv60 op hos "Sviger"-på TDC kabel-og det står IMPONERENDE GODT. Det skal siges at hans signal var ringe før på hans NYERE Philips crt. Måske der er en bedre tuner i Pana. end i Pioneer.....? Ved det ikke,men vat i hvertfald imponeret over hvordan hans billede totalt forandrede sig. lrev |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Irev, du skriver: Det skal siges at hans signal var ringe før på hans NYERE Philips crt. Måske der er en bedre tuner i Pana. end i Pioneer.....? Pioneer er det Philips? |
|
![]() |
|
![]() |
En lille opdatering.
Har fået solgt et 40/42" til konen, så det har ændret det hele en smule. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Før havde han et nyere Philips CRT tv,og dengang havde han et meget dårligt signal/billede. Nu har han et perfekt billede på hans nye Pana.pv60-så jeg ved ikke om hans pv60 er udstyret med en specielt god tuner,eller.....om det er alm. i de bedre plasma(som PIONEER)-ved det ikk`da jeg altid har haft et godt signal selv. Det blev lidt rodet-men forstår du? lrev |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror jeg forstår dig, hvis du forstår!
![]() Men jeg tror nu godt jeg kunne overtales til at købe: Pioneer 42" 4270 XA tror jeg det hedder. Det er flot billede, flot design og har nogle features jeg godt kunne leve med. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |