|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Min firkantede holdning til det spørgsmål er, at intet LCD TV giver ligeså gode billeder som et ordentligt CRT TV.
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg vil nærmere sige: Intet LCD TV giver ligeså gode billeder som et regulært CRT TV. Vi har et gammelt prosonic CRT-TV fra Føtex til 1999,- Det viser bedre billede end stort set alle de LCD tv jeg har set. Vi taler selvf. analog signal Redigeret af troelsit - 02-November-2006 kl. 18:55 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Et Prosonic til 2k kan også sagtens passe under min definition af
'ordentligt'. Det behøver ikke være et mærke, bare noget der ikke lige
er 15 år gammelt og er 5 år over sit 'half-life' punkt
![]() |
|
![]() |
|
Bekko ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hvis du ønsker at tilslutte en PC skal du gå efter et tv med 1:1 pixel mapping , fx diverse LG og Samsung modeller. Det går at computer tekst står skarpt og er læsbart. Uden 1:1 pixel mapping står billedet mere uldent som når du kører med forkert opløsning på din PC skærm.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ikke kun LCD, men alle fladskærms fjernsyn uanset LCD eller plasma, til den pris i den størrelse vil være ringere end CRT. For plasma er der kun to rigtig gode producenter og det er Pioneer og Panasonic, men går man disse fjernsyn efter i sømmene, gør de det ikke bedre end de bedste LCD fjernsyn, som f.eks. JVC's LT-32X70, LT-37M60, LT-37M70, LT-40S70, LT-46Z70. Så for at få noget der er lige så godt som CRT skal du minimum op i f.eks. Panasonics PV60 (plasma) eller JVC's LT-37M60 / LT-37M70, hvis det skal være 37". |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Og du kunne slet ikke komme i tanker om andre gode lcd end.......JVC?? (IGEN-IGEN) lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jo - jo - der skal da nok være andre LCD der en lige så gode (eller næsten lige så gode...
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
"men jeg er ikke stiv i de andre mærker/modeller, så jeg holder mig til at udtale mig om de fjernsyn jeg kan "....skrev Thorvald.
...Men dem kan du til gengæld også allesammen udenad Eller har du alle jvc modellerne tatoveret i hånden lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
mailand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
okay. ja jeg går jo efter et fjernsyn som kan hamle op med et gammeldags, skal ikke være nogen biograf, en af mine bekendte har fx købt et 42" plasma i elgiganten, som ser helt fint ud, grunden til at jeg nok vil ha lcd, er strømforbruget, for efter hvad jeg har læst mig til er et plasma først "dødt" om 10-15 år, og så lang tid gider jeg nok ikke ha fjernsynet under alle omstændigheder. menmåske burde man vælge et plasma?? og grunden til at jeg valgte den prisklasse var at jeg har hørt noget om at der skulle komme noget nyt i 2009 så det skulle nok bare holde en 5 år. kunne nok også gå med til et 40" men tror det bliver for overdrevet hvis jeg invistere i større end det. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Rolig nu Det du har hørt er typiske salgsargumenter fra sælgere hos El-mutanten. Det med at der kommer noget nyt - det gør der jo altid. Redigeret af troelsit - 03-November-2006 kl. 15:47 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Helt enig-det med strømforbruget er en skrøne-faktisk er det somme tider modsat. En lcd trækker en KONSTANT strøm-det gør plasma ikke-derfor er opgivelserne på strømforbruget på de to lidt misvisende. Og et PLASMA kommer klart tættest på et CRT tv. Er prisen vigtig-vil jeg også anbefale dig et Panasonic pv60....KLART! lrev Redigeret af lrev - 03-November-2006 kl. 15:56 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
mailand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
okay. jamen så er der jo pludselig noget der tyder på at det bliver plasma http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194952
og det kan jeg fint slå min pc til?
nu når det nok bliver plasma, kan i så anbefale andre 37-40" til omkring samme prisklasse. den skal tilsluttes til hdmi - indgangen, ik?? hvad så når der kommer hdtv? hvad gør man så når der jo kun er 1 indgang. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |