|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Ja, du kan fint tilslutte PC, men det skal være via VGA-indgangen. Du skal dog passe lidt på med tilslutning til PC i de første 100 timer, da Tv'et er følsomt overfor burn-in - specielt ved PC-tilslutning pga statiske billeder Der er 2 x HDMI Du kan jo også kigge på storebroderen 42pv60 som fås til samme pris i tyskland. Redigeret af troelsit - 06-November-2006 kl. 17:29 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Du kan sætte din pc til, ja, men hvis du skriver stil i Word i flere timer i træk, så sætter billedet sig nok fast.
Der findes ikke andre plasma tv i den størrelse der er værd at anbefale. Der er to HDMI-indgange, én VGA-indgang og 2x RGB-Scart samt Component. |
|
![]() |
|
mailand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
okay, super, men så tror jeg at jeg har fundet fjernsynet
jeg sidder ca 3 meter fra fjernsynet, så tror i ikke også det er den rigtige størrelse? bruger ca pcen over tvet 3 timer pr dag, men man kan jo altid sætte pauseskærm på efter nogle min, så det ikke brænder på |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Har du kabel-tv, parabol eller hvordan? Man kan jo få en model med indbygget digital tuner... |
|
![]() |
|
mailand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
ja, men der er prisen vel noget dyre, har alm fællesantenne.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, prisen er ca. den samme. Den fås ikke i DK (endnu)
Derfor skal du skal være villig til at handle i tyskland. Det er der mange der ikke tør/vil. Fordelen ved DVB-T er jo når/hvis din antenneforeningen begynder at transmittere digitalt signal. Så er du fri for at skulle investere i en set top box Redigeret af troelsit - 06-November-2006 kl. 18:29 |
|
![]() |
|
![]() |
det er rigtigt, hvor langt skal man ned for at få sådan en? og hvordan er reglerne, ang garanti, det er self derfor jeg ikke rør handle der nede, da jeg ikke kender dem.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er næsten nemmest hvis du søger lidt i forummet efter køb i tyskland.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Hmm det passer ikke helt. De kan vist slukke visse dele af panelet når det ikke bliver brugt.. |
|
![]() |
|
![]() |
tror nu jeg vi handle i dk, hvis nu der skulle komme noget, det er jo lidt besværlig at sende et tv, og vil jo nok gerne se tv'et inden jeg køber. når jeg nu sad 3 m væk fra fjernsynet, er 37" så ikke rigeligt??
der er ikke nogen philips der kan måle sig med den anbefalede panasonic i denne prisklasse, er fordi jeg har philips homecinema (sourround) men er jo ikke så vigtigt. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
PHilips har intet der kan matche panasonic på prisen/billedet i 37" Så panasonic er nok bedste valg hvis man kan leve med designet. Hvorfor ikke snuppe et 42" når du sidder 3m fra.. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
42" er helt sikkert en god idé når du sidder 3 meter fra. Jeg sidder mindre end 3 meter fra mit 42" TV...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |