recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af 3D TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af 3D TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Karsten Hede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af 3D TV
    Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 01:01
Hej jeg er meget i tvivl om hvilket tv jeg skal købe.

Jeg har lige solgt mit Pioneer 508XD, som i min verden havde et super billede.

Jeg har kig på følgende tv`er

Sony KDL-46HX903  superflot tv

Samsung UE46C8705  Flot tv

panasonic 50vt20  Ser ud som det er det bedste tv, men folk skriver om at det ikke er så godt ved hurtige bevægelser, som f.eks sport, som er noget af det jeg ser mest, desuden er film og PS3 vigtig for mig. Synes designet ligner mit gamle tv for meget og er klart det mindst interessante i min verden. Design betyder også meget for mig, hvis der ikke er de store forskelle i billedet. Skal lige nævne at jeg har en stue hvor der ofte er meget lyst i løbet af dagen.
Synes de alle skilter sig med EISA 2010-2011 awards, bedste 3dtv eller best product

Prisen er ikke det vigtigste, det er design og præstationer. Hvis de forskellige tv ligger meget lige i præstationer tæller design.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 01:46
Det er vist meget få steder, hvor VT20'eren ikke er løbet med prisen som bedste 3D TV.
Du skal vist selv ud og kigge og tage beslutningen. Det er dig, som skal leve med tv'et og det virker som om, at du gerne vil have Samsung'en.
Uanset hvad du køber, så sørg for at få 14 dages returret hvis du fortryder.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu