|
køb af bluray film |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
bulk
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
Sendt: 04-April-2007 kl. 22:07 | |
http://www.dvd.co.uk/searchplus.asp?searchFields=DVDTITLE&am p;searchFor=BLU+RAY; PS. Er der nogle der sender gratis ud da ? så kom lige med de links |
||
DortheS
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 11:46 | |
Skrot hvad du vil - det var udelukkende et tip, og jeg har uden problemer fået sendt blue-ay film fra dem til priser væsentig under de danske priser for tilsvarende. Iøvrigt, hvis du vælger DVD i top-menuen, er blue-ray faktisk en del af den dvd-menu der kommer i venstre side (blue-ray er nr. 3 fra toppen). Ved klik her, kommer listen over blue-ray film. |
||
DortheS
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 11:48 | |
Med de priser, filmene sælges for, er der stadig penge at spare. De tager £3 (36 kr.) for at sende til Danmark uanset antallet af film der bestilles.
|
||
alstrup71
Bruger Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 14:22 | |
Jeg kan anbefale www.play.com, de sælger både Blu-Ray og HD-DVD film, og de har en del af dem. Deres priser er meget konkurrencedygtige, da prisen er inkl. porto til alle EU lande. Jeg har selv handlet meget hos www.play.com og er en meget tilfreds kunde. Man har varen i hånden, leveret med post danmark, ca. 5 dage efter den er sendt fra england. Her er et direkte link til deres Blu-Ray film: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVMAIN/5-/RegionHome.html |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 14:33 | |
Pas på de firmaer på kanaløerne. De er ikke momsfritaget, og Post Danmarks toldcenter har fået øjnene op for dem nu. Og snuppes pakkerne i tolden, bliver de dyrere end at købe filmene herhjemme. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
alstrup71
Sendt: 05-April-2007 kl. 14:51 | |
Det har jeg nu ikke haft problemer med endnu. Alle de film og spil jeg har købt hos play.com, er da sendt fra Harmondsworth, Middlesex i england.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 15:13 | |
Nej, Middlesex er deres hovedkontor. Varene afsendes fra Jersey, og er pålagt moms+afgifter ved indførsel i EU. Se evt. deres about us afsnit 27: Every purchase you make shall be deemed performed in Jersey. Jersey law shall govern every aspect of contractual agreement concerning purchases made from the Site. Enhver ordre må anses foretaget i Jersey. Og for eksempel på hvad det koster i moms+afgifter se min blog omkring køb af DVD på kanaløerne. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
alstrup71
Sendt: 05-April-2007 kl. 15:27 | |
Det vidste jeg ikke, men mange tak for oplysningen. Heldigvis kan man jo også købe HD-DVD film hos softexchange.dk
|
||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 16:05 | |
Det kan jeg bekræfte. I sidste uge fik jeg for første gang snuppet en forsendelse fra play i tolden. 115 kr. Heldigvis gik de tre andre bestillinger glat igennem. Redigeret af Stampe - 05-April-2007 kl. 16:08 |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 05-April-2007 kl. 18:24 | |
Eftersom HD-DVD film ikke er regionskodede, ville det da være fjollet ikke at købe dem hos Axel Music. |
||
alstrup71
Sendt: 05-April-2007 kl. 18:52 | |
Det har du ret i, men tænkte ikke lige på axel music. |
||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Sendt: 07-Juli-2007 kl. 11:21 | |
Af jer som har bestilt film fra dvdpacific, hvor lang tid har i været om at få jeres film?
Jeg bestilt 4 film her sidste fredag og der er ikke dukket noget op endnu. Håber ikke min første bestilling er blevet snuppet i tolden |
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |