recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb af bluray film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkøb af bluray film

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 16:33
Det er et stykke tid siden at jeg har handlet hos Choices UK, men sidste gang var jeg lidt irriteret over at de ikke benyttede det almindelige postvæsen, men en alternativ pakkedistributør (jeg ikke kan huske navnet). Hvis man ikke er hjemme når pakkedistributøren kommer, kan det være temmelig besværligt at få udleveret pakken.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af QuaZ QuaZ skrev:

Det kan jeg så som forhandler oplyse om at det ikke er muligt at sælge dem billigere hvis der også skal være en fortjeneste på dem.

No offense, men det er altså gaaabende uinteressant for køberne. Jeg tror dig naturligvis, men i så fald må der være nogle mellemled (sikkert de magtfulde mørkemænd i FDV) som scorer en fuldstændig urimelig fortjeneste på die dummen Dänen.

Du kunne jo overveje at finde dig en leverandør uden for Danmark til din butik.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 18:29

Jeg bestilte en BD (300) hos DVDPacific 2. august, og den er ikke sendt endnu. Den har være onorder/low stock på skift.
Men man bør da ikke skrive "low stock" på hjemmesiden hvis man har bestillinger der ikke er leveret endnu.

Redigeret af mosede - 14-August-2007 kl. 18:30
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af mosede mosede skrev:

Jeg bestilte en BD (300) hos DVDPacific 2. august, og den er ikke sendt endnu. Den har være onorder/low stock på skift.
Men man bør da ikke skrive "low stock" på hjemmesiden hvis man har bestillinger der ikke er leveret endnu.

Skriv en mail til dem - de har glimrende kundeservice, meget bedre end den typiske danske webshop...
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 11:53

hej

er der nogen der kender butik i london,der sælger bluray eller hd dvd.

Kan måske få en til at prøve at købe en med til mig,det  er det med tekst jeg vil se om der er dk tekst at vælge,der er jo nogen der menerder er tekst dk tekst ????? .

hilsen agger

Redigeret af agger - 02-Oktober-2007 kl. 13:51
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 19:04
Vil da gå udfra at virgin megastore på Piccadilly Circus sælger både blu-ray og HD-dvd, ellers ville jeg da blive meget forundret. Priserne plejer også at være okay der på cd'er og dvd, men har dog ikke set efter blu-ray der, men som sagt vil det undre mig hvis ikke de har det.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 22:46

hej

har prøvet at se på deres hjemmeside , og en der hedder HMV.com  men de er dyre synes jeg 23 £ ca for de nyeste og 17 for de gamle.Men kan ikke finde ud af om der er tekst, når man læser under feks Pirates 2 står der region A, B, C, men under tekst står der kun engelsk og et par andre så det er ikke til at vide om der er dk tekst. Og 23£ er jo nogle penge.Så det er nok kun de almindlige web shops der har gode priser de andre store er nok dyre som i danmark ????.Så film med dk tekst er nok lige så billigt her hjemme .

Hilsen agger

Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 23:45
Jeg har købt pirates 1+2 på www.dvd.dk til 229kr stykket og de er med dk subs. Desværre er deres fragtomkostninger lige steget til 49 kr så det er lidt skidt, men ellers god service man fik derfra.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu