|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det er et stykke tid siden at jeg har handlet hos Choices UK, men sidste gang var jeg lidt irriteret over at de ikke benyttede det almindelige postvæsen, men en alternativ pakkedistributør (jeg ikke kan huske navnet). Hvis man ikke er hjemme når pakkedistributøren kommer, kan det være temmelig besværligt at få udleveret pakken.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
No offense, men det er altså gaaabende uinteressant for køberne. Jeg tror dig naturligvis, men i så fald må der være nogle mellemled (sikkert de magtfulde mørkemænd i FDV) som scorer en fuldstændig urimelig fortjeneste på die dummen Dänen. Du kunne jo overveje at finde dig en leverandør uden for Danmark til din butik. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
mosede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
Jeg bestilte en BD (300) hos DVDPacific 2. august, og den er ikke sendt endnu. Den har være onorder/low stock på skift. Men man bør da ikke skrive "low stock" på hjemmesiden hvis man har bestillinger der ikke er leveret endnu. Redigeret af mosede - 14-August-2007 kl. 18:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Skriv en mail til dem - de har glimrende kundeservice, meget bedre end den typiske danske webshop... |
|
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej er der nogen der kender butik i london,der sælger bluray eller hd dvd. Kan måske få en til at prøve at købe en med til mig,det er det med tekst jeg vil se om der er dk tekst at vælge,der er jo nogen der menerder er tekst dk tekst ????? . hilsen agger Redigeret af agger - 02-Oktober-2007 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Vil da gå udfra at virgin megastore på Piccadilly Circus sælger både blu-ray og HD-dvd, ellers ville jeg da blive meget forundret. Priserne plejer også at være okay der på cd'er og dvd, men har dog ikke set efter blu-ray der, men som sagt vil det undre mig hvis ikke de har det.
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej har prøvet at se på deres hjemmeside , og en der hedder HMV.com men de er dyre synes jeg 23 £ ca for de nyeste og 17 for de gamle.Men kan ikke finde ud af om der er tekst, når man læser under feks Pirates 2 står der region A, B, C, men under tekst står der kun engelsk og et par andre så det er ikke til at vide om der er dk tekst. Og 23£ er jo nogle penge.Så det er nok kun de almindlige web shops der har gode priser de andre store er nok dyre som i danmark ????.Så film med dk tekst er nok lige så billigt her hjemme . Hilsen agger |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Jeg har købt pirates 1+2 på www.dvd.dk til 229kr stykket og de er med dk subs. Desværre er deres fragtomkostninger lige steget til 49 kr så det er lidt skidt, men ellers god service man fik derfra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |