|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 30-September-2008 kl. 13:54 |
Overskriften siger næsten det hele. Jeg kan ikke hænge det på væggen så jeg skal bruge en bordfod men Milo har ikke til 60'', en gooling giver ikke rigtig nogle resultater og jeg har også lidt på må og få tjekket forskellige onlineshops uden held.
Skal det bare op at hænge, findes der ikke en bordfod til det? |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
De har den til 2800 svenske kr her. http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/tradepoint/B2C/ui/cata log/ItemCatalog.aspx?CategoryKey=10,46 Har købt sidehøjttalere til pioneer der uden problemmer. |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
er 2/3 nede af siden,både til undermonterede højtt. og til side/ingen højtt.
|
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Bullseye - takker
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ingen problem
![]() |
|
Onkyo 805
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fik en fejl når betalingsoplysninger skulle sendes til Sverige men via dit link kendte jeg nu den præcise modelbetegnelse og så googlede jeg den og fandt den hos Audiosound.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |